Supervizor AR&Collection B2C

UPC Romania S.A.

19-02-2015 | EXPIRA LA 21-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Stabileşte obiectivele de performanţă ale echipelor Accounts Receivable şi Collection B2C;
• Responsabil cu aducerea la cunoştinţă către subordonaţii direcţi a programului de performanţa la nivel de companie precum şi a performaţelor individuale;
• Monitorizarea zilnică, saptămănală şi lunară a activităţilor echipelor Accounts Receivable şi Collection B2C în vederea atingerii obiectivelor departamentului;
• Evaluarea trimestrială a rezultatelor membrilor AR & Collection B2C în vederea obţinerii obiectivelor individuale şi de echipa/departament;
• Transmiterea feedback-ului în termen precum şi sedinţe de coaching cu direct reports atfel încât să se obţina obiectivele stabilite;
• Responsabil pentru monitorizarea şi realizarea indicatorilor de performanţă din cadrul echipelor AR & Collection B2C: alocarea în SLA şi cu 100% acurateţe a plăţilor (clienţi persoane fizice şi juridice), preluarea şi soluţionarea în SLA a sesizărilor clienţilor (solicitări de recalculare facturi, restituri, neînregistrări sau înregistrări eronate ale plătilor), reconcilierea plăţilor efectuare de către clienţi (plaţi cash şi alternative), controlul comisioanelor per tranzacţie, provizion bad debt, deconectări involuntare, eficientizarea ratei de recuperare prin acţiunile interne, eficientizarea ratelor de recuperare şi a procesului de colectare realizat cu ajutorul partenerilor – agenţii de colectare;
• Supervizarea şi menţinerea relaţiei cu partenerii agenţii de colectare şi parteneri de încasare;
• Se asigură că atât clienţii interni cât şi cei externi primesc servicii de un înalt nivel profesional;
• Oferă suport subordonaţilor direcţi şi rezolvă rapid şi eficient escaladările primite;
• Se asigură că acţiunile subordonaţilor direcţi au impact pozitiv în Customer Experience;
• Monitorizează performanţa sistemelor şi raportează către departamentul IT şi către superiorul ierarhic problemele apărute ce au impact asupra activităţii de colectare şi alocare plăţi;
• Organizează şi distribuie oamenii la locurile de munca, alocă resurse (calculatoare, aplicaţii necesare etc) pentru ca subordonaţii să îşi poată îndeplini obiectivele;
• Participă la procesul de recrutare, selecţie şi instruire a noilor angajati;
• Acţionează ca al doilea nivel de escalare şi rezolvă cât mai rapid orice problema sosită din primul nivel de escalare;
• Îndeplinirea altor sarcini referitoare la activitatea departamentului, la solicitarea superiorului direct.


CERINTE

Minim 2 an experientă pe zona de Colectare/Alocare Plăţi;
• Studii superioare;
• Cunoaşterea limbii engleze, scris şi vorbit, la nivel avansat;
• Abilităţi tehnice (cunoaşterea foarte bună a aplicaţiilor interne);
• Cunoştinte foarte bune Microsoft Office;
• Abilitatea de a motiva;
• Problem solving;
• Abilităţi de delegare;
• Managementul conflictelor.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.