Job expirat
Obligatii si responsabilitati
- Colectarea, pregatirea si intocmirea documentatiei necesare in vederea efectuarii tuturor formalitatilor solicitate de catre client si coordonarea acestora- inmatriculare/radiere auto, obtinerea numerelor de inmatriculare provizorii, schimbarea sau obtinerea unui duplicat al certificatului de inmatriculare/cartii de identitate auto, etc, cu toate activitatile conexe ce le presupun acestea: redactarea fiselor de inmatriculare auto, declararea proprietatii autovehiculelor la Administratiile Financiare, plata taxelor aferente, etc.
- preluarea de la client a documentelor necesare in vederea desfasurarii activitatiilor.
- verificarea in cel mai scurt timp corectitudinea acestora si sa informeze in timp util superiorul si/sau clientul (dupa caz), conform procedurilor/instructiunilor de lucru.
- reprezinta compania in relatiile cu clientii.
Cunostinte operare PC.
Bun organizator.
Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj.
Permis de conducere, categoria B