Supervisor Comunicare de Marca (Segment Rezidential)

ROMTELECOM

19-05-2014 | EXPIRA LA 18-06-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

OBIECTIV:
Conduce departamentul Brand Communication Residential Segment si propune, proiecteaza si pune in aplicare strategia de comunicare legata de brand, in segmentul residential, construieste strategia de sponsorship si colaboreaza cu agentia de publicitate in scopul crearii, implementarii si promovarii optime a marcilor si imaginii companiei in piata.

RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
• Propune strategia de comunicare si pozitionare pentru marcile de care este responsabil direct, in conformitate cu platforma de comunicare a Companiei si cu valorile marcilor;
• Coordoneaza activitatile departamentului, in vederea atingerii obiectivelor de business;
• Coordoneaza si controleaza agentiile de publicitate in procesul dezvoltarii strategiilor de media, asociate comunicarii marcilor, produselor sau serviciilor;
• Mentine o relatie eficienta cu agentiile de media si partenerii terti, in vederea asigurarii unei calitati crescute in privinta serviciilor prestate: analize media, alegerea, planificarea si cumpararea de spatiu publicitar (planificarea activitatilor in timp, intervalele orare, instrumentele de media), amplasarea si monitorizarea spatiilor publicitare (TV, audio, print);
• Supravegheaza toate productiile media si se asigura ca mesajele create (anunturi si reclame) sunt in conformitate cu identitatea de brand, strategia de comunicare, cu cerintele media si cerintele mentionate in brief;
• Asigura o imagine de brand constanta si corespunzatoare pe tot parcursul campaniilor de comunicare, in conformitate cu platforma de comunicare a Companiei si cu valorile de brand;
• Proiecteaza si implementeaza in mod eficient strategia de sponsorship;
• Planifica, analizeaza si monitorizeaza bugetele asociate campaniilor de comunicare;
• Utilizeaza instrumentele financiare in vederea garantarii unei prelucrari corecte a costurilor de media, platilor anticipate, procedurilor de cost-control si facturilor; monitorizarea costurilor (plati anticipate, estimate de cost vs. costuri finale, costurilor deschise, facturi neplatite);
• Cerceteaza, evalueaza si propune solutii pentru crearea si producerea de noi materiale de comunicare corespunzatoare cu tendintele specifice din piata;
• Contribuie la dezvoltarea profesionala a subordonatilor din echipa, prin instruirea si calificarea lor precum si prin monitorizarea progresului acestora;
• Supravegheaza si coordoneaza activitatile subordonatilor din echipa;
• Ajuta si inlocuieste temporar colegii din department, cu instiintarea si aprobarea superiorului direct;
• Pregateste saptamanal rapoartele de activitate sau la cererea superiorului direct;


CERINTE

Educatie:
 Absolvent studii superioare;
Experienta
 Candidatul trebuie sa aiba cel putin 4 ani experienta in comunicarea de Marketing, in interiorul unei companii care a promovat servicii de telecom/IT catre consumatori si/sau FMCG (experienta de lucru intr-o agentie de publicitate este considerata un avantaj major);
 Minim 4 ani experienta in people management.
Cunostinte si abilitati
 Abilitati excelente de comunicare manageriala si interpersonala;
 Abilitati excelente de rezolvare a problemelor si de luare a deciziilor;
 Aptitudini creative si analitice;
 Orientat spre rezultate, proactiv si pozitiv;
 Initiativa si gandire strategica;
 Capacitatea de analiza si sinteza;
 Foarte buna cunoastere a limbii engleze;
 Toleranta la stres;
 Viziune orientata spre client.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...