Specialist Suport Tehnic

Qualitance QBS

03-10-2010 | EXPIRA LA 09-10-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Rolul de Remote Software Support Specialist este responsabil cu asigurarea suportului tehnic de software pentru clienti corporate din întreaga lume.

Atributii si responsabilitati:
- Furnizeaza de suport tehnic software si hardware catre clienti;
- Interactioneaza cu clientii si urmareste procesul pâna la solutionarea problemei;
- Analiza problemelor / situatiilor, întelegerii impactului asupra business-ului;
- Aplicarea tehnicilor de rezolvare problemelor;
- Raspunde la cererile clientului, oferind rezolutii în timp util la problemele acestuia;
- Responsabil pentru a mentine satisfactia clientului la cel mai inalt nivel;
- Responsabil de mentinerea relatiilor bune cu clientul chiar si în situatii grave si sub presiune;
- Gestioneaza problemele, preluand "end-to-end ownership";


CERINTE

- Excelente abilitati de limba engleza
- Bună cunoaştere a unei alte limbi: rusă, franceză, italiană, spaniolă
- Diploma de absolvent a unei facultati in domeniul IT
- Minim un an experienta IT
- Capacitatea de a lucra în echipă
- Abilitati excelente de comunicare
- Experienţă customer support


BENEFICII OFERITE

- Pachet financiar extrem de atractiv
- Bonus într-un procent semnificativ din salariul anual
- Plan medical privat
- Pachet de dezvoltare profesionala individuala; programe de mentoring si coaching
- Training-uri si certificari
- Ocazia de a lucra cu profesionisti de top in domeniu


DESCRIEREA FIRMEI

Qualitance is a consulting company established in 2006, running operations in Bucharest and Brasov, and providing a wide range of services focused primarily on corporate customers.


Initially started as software quality assurance and testing services provider, Qualitance has expanded its portfolio, and is now structured on six competency lines:

- STQA-Software Testing and Quality Assurance

- WTAS -Web Technologies and Application Services

- DB - Database (Data Modeling, Data Architecture, Database Administration)

- BI - Business Intelligence

- PM/O - Project Management and Project Management Office

- SASM - Systems Administration Support and Maintenance


An important component is the cross-competency academic initiative, manifested in our collaboration with prestigious national and international academic and research institutions.


Starting from 2009, Qualitance is an ISO 9001, ISO 14001 and ISO 27001 certified company.