SPECIALIST SUPORT TEHNIC

LIBRA BANK SA

25-03-2008 | EXPIRA LA 24-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Raspunde solicitarilor si cererilor de asistenta cu privire la activitatile operative zilnice ale organizatiei.
2. Identifica problemele, defectiunile tehnice si ofera asistenta utilizatorilor.
3. Asigura suportul utilizatorilor in folosirea aplicatiei bancare si a aplicatiilor de tip office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Visio, etc.).
4. Efectueaza corectii in tabelele de date ale serverelor de productie, ca urmare a unor erori de utilizare sau de aplicatie.
5. Inregistreaza interventiile asupra tabelelor si erorilor descoperite in aplicatii, astfel incat acestea sa poate fi auditate in orice moment.
6. Realizeaza proiecte de training cu angajatii cu privire la utilizarea aplicatiei bancare.


CERINTE

1. Studii superioare tehnice.
2. Cunoasterea limbii engleze (scris si conversational).
3. Experienta de minim 2 ani in operare si administrare baze de date.
4. Microsoft Windows 2000, MS Office.


BENEFICII OFERITE

- Plan de dezvoltare individuala;
- Oportunitati de cariera;
- Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea LIBRA BANK este sa ofere pachete si solutii financiare moderne, flexibile, eficiente si de calitate, care sa se potriveasca nevoilor tale financiare. Pentru aceasta, iti punem la dispozitie o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa te asiste. Este convingerea noastra ca succesul si performanta in mediul bancar se realizeaza nu doar prin oferirea de servicii de calitate ci, mai ales, prin construirea unor relatii si parteneriate financiare de lunga durata cu clientii nostri. De aceea, LIBRA BANK este mai mult decat o institutie, este un partener financiar, care te asculta, te intelege si iti ofera solutiile cele mai potrivite.