SPECIALIST SUPORT SOFTWARE

LIBRA BANK SA

09-01-2008 | EXPIRA LA 08-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. R¿spunde solicit¿rilor ¿i cererilor de asisten¿¿ cu privire la activitatile operative zilnice ale organiza¿iei.
2. Identific¿ problemele, defec¿iunile tehnice ¿i ofer¿ asisten¿¿ utilizatorilor.
3. Asigura suportul utilizatorilor in folosirea aplicatiei bancare si a aplicatiilor de tip office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Visio, etc.).
4. Efectueaza corectii in tabelele de date ale serverelor de productie, ca urmare a unor erori de utilizare sau de aplicatie.
5. Inregistreaza interventiile asupra tabelelor si erorilor descoperite in aplicatii, astfel incat acestea sa poate fi auditate in orice moment.
6. Realizeaza proiecte de training cu angajatii cu privire la utilizarea aplicatiei bancare.


CERINTE

1. Studii superioare tehnice.
2. Cunoasterea limbii engleze (scris si conversational).
3. Experienta de minim 2 ani în operare ¿i administrare baze de date.
4. Microsoft Windows 2000, MS Office.


BENEFICII OFERITE

- Plan de dezvoltare individuala;
- Oportunitati de cariera;
- Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea noastra este sa oferim cele mai potrivite solutii financiare pentru specialistii din segmentul profesiunilor liberale si pentru antreprenorii din segmentul firmelor mici si mijlocii.
Pentru aceasta, iti punem la dispozitie o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa te asiste. Este convingerea noastra ca succesul si performanta in mediul bancar se realizeaza nu doar prin oferirea de servicii de calitate ci, mai ales, prin construirea unor relatii si parteneriate financiare de lunga durata cu clientii nostri.