SPECIALIST SUPORT SOFTWARE

LIBRA BANK SA

13-04-2007 | EXPIRA LA 13-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- R¿spunde solicit¿rilor si cererilor de asistent¿ cu privire la activitatile operative zilnice ale organizatiei.
- Identific¿ problemele, defectiunile tehnice si ofer¿ asistent¿ utilizatorilor.
- Asigura suportul utilizatorilor in folosirea aplicatiei bancare si a aplicatiilor de tip office.
- Efectueaza corectii in bazele de date ale serverelor de productie, ca urmare a unor erori de utilizare sau de aplicatie.
- Inregistreaza interventiile asupra tabelelor si erorilor descoperite in aplicatii, astfel incat acestea sa poate fi auditate in orice moment.
- Asigura protectia datelor prin backup periodic (pe banda si pe disc).
- Realizeaza operatiile periodice de deschidere/inchidere a zilei bancare.


CERINTE

- Studii superioare tehnice.
- Cunoasterea limbii engleze (scris si conversational).
- Experienta de minim 2 ani în operare si administrare baze de date.
- Microsoft Windows 2000, MS Office.


BENEFICII OFERITE

- Oferim pachet salarial motivant.
- Plan de cariera.


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea LIBRA BANK este sa ofere pachete si solutii financiare moderne, flexibile, eficiente si de calitate, care sa se potriveasca nevoilor tale financiare. Pentru aceasta, iti punem la dispozitie o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa te asiste. Este convingerea noastra ca succesul si performanta in mediul bancar se realizeaza nu doar prin oferirea de servicii de calitate ci, mai ales, prin construirea unor relatii si parteneriate financiare de lunga durata cu clientii nostri. De aceea, LIBRA BANK este mai mult decat o institutie, este un partener financiar, care te asculta, te intelege si iti ofera solutiile cele mai potrivite.