Specialist suport IT – Help-Desk

Forte - a siemens company

12-06-2008 | EXPIRA LA 18-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Obtine si inregistreaza detalii de la persoanele care solicita suport, in conformitate cu procedurile organizatiei;
- Ofera consultanta interna pentru orice problema legata de suport pentru server, securitate si drepturi de acces;
- Rezolva majoritatea problemelor legate de utilizarea sistemului, semnalate de utilizator;
- Pentru problemele mai complexe obtine detalii suficiente pentru a putea identifica specialistul potrivit pentru rezolvarea problemei;
- Rezolva orice sarcina de ordin general legata de help-desk, la indicatiile superiorului.


CERINTE

Educatie:
- Studii medii, preferabil superioare

Cunostinte:
- Bune cunostinte de Microsoft Windows XP Professional.
- Bune cunostinte de Microsoft Office
- Cunostinte din domeniile IT conexe cum ar fi comunicatii, LAN, hardware

Experienta:
- Minim 1 an experienta in domeniul suportului software sau mai putin, cu conditia sa fie un utilizator cu experienta al sistemelor pentru care ofera suport.

Abilitati:
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
- Orientat catre client, dinamic;
- Capabil sa lucreze bine in echipa.


Limbi straine:
- Buna cunoastere a limbii engleze


DESCRIEREA FIRMEI

Forte - a siemens company, representing Siemens Business Services in Romania, is one of the leading IT service providers on the Romanian market. The company offers the combined expertise and knowledge of more than 350 local IT specialists and the international know-how of Siemens Business Services. In Romania we operate a territorial infrastructure including 9 local branches and working points in every county. In cooperation with other Siemens companies, Forte Business Services provides its customers with complete industry solutions.