Job expirat
- Obtine si inregistreaza detalii de la persoanele care solicita suport, in conformitate cu procedurile organizatiei;
- Ofera consultanta interna pentru orice problema legata de suport pentru server, securitate si drepturi de acces;
- Rezolva majoritatea problemelor legate de utilizarea sistemului, semnalate de utilizator;
- Pentru problemele mai complexe obtine detalii suficiente pentru a putea identifica specialistul potrivit pentru rezolvarea problemei;
- Rezolva orice sarcina de ordin general legata de help-desk, la indicatiile superiorului.
Educatie:
- Studii medii, preferabil superioare
Cunostinte:
- Bune cunostinte de Microsoft Windows XP Professional.
- Bune cunostinte de Microsoft Office
- Cunostinte din domeniile IT conexe cum ar fi comunicatii, LAN, hardware
Experienta:
- Minim 1 an experienta in domeniul suportului software sau mai putin, cu conditia sa fie un utilizator cu experienta al sistemelor pentru care ofera suport.
Abilitati:
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
- Orientat catre client, dinamic;
- Capabil sa lucreze bine in echipa.
Limbi straine:
- Buna cunoastere a limbii engleze
Forte - a siemens company, representing Siemens Business Services in Romania, is one of the leading IT service providers on the Romanian market. The company offers the combined expertise and knowledge of more than 350 local IT specialists and the international know-how of Siemens Business Services. In Romania we operate a territorial infrastructure including 9 local branches and working points in every county. In cooperation with other Siemens companies, Forte Business Services provides its customers with complete industry solutions.