Specialist suport IT

AUDATEX SERVICES SRL

15-12-2008 | EXPIRA LA 21-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Obtine si inregistreaza detalii de la clientii care solicita suport, in conformitate cu procedurile organizatiei;
- Ofera consultanta interna pentru orice problema legata de suport pentru server, securitate si drepturi de acces;
- Testeaza versiunile noi ale produsului
- Rezolva majoritatea problemelor legate de utilizarea sistemului, semnalate de utilizator;
- Pentru problemele mai complexe obtine detalii suficiente pentru a putea identifica specialistul potrivit pentru rezolvarea problemei;
- Rezolva orice sarcina de ordin general legata de help-desk, la indicatiile superiorului.


CERINTE

Educatie:
- Studii superioare tehnice, preferabil de specialitate

Cunostinte:
- Bune cunostinte de Microsoft Windows
- Bune cunostinte de Java, SQL, Oracle
- Bune cunostinte de Microsoft Office
- Cunostinte de Comunicatii, LAN, hardware

Experienta:
- Minim 1 an experienta in domeniul suportului software

Abilitati:
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
- Orientat catre client, dinamic;

- Disponibil pentru training-uri in afara tarii
- Capabil sa lucreze bine in echipa.

Limbi straine:
- Buna cunoastere a limbii engleze, lb. germana avantaj


BENEFICII OFERITE

se discuta la interviu
jobul este disponibil in Bucuresti


DESCRIEREA FIRMEI

Audatex – denumirea internationala a expertizei in date auto

Audatex furnizeaza pentru sectorul asiguratorilor si reparatorilor auto servicii care permit solutionarea eficienta a daunelor.