Specialist suport - Directia Vanzari Corporate (SS-V)

ROMTELECOM

12-05-2011 | EXPIRA LA 11-06-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Primeste si gestioneaza apelurile telefonice, corespondenta si/sau vizitatorii sefului. Raspunde solicitarilor de rutina de informatii si orienteaza solicitarile mai complexe spre personalul abilitat, obtine informatii pentru a economisi timpul sefului.
• Organizeaza si tine evidenta dosarelor cu corespondenta si date ale sefului, tinand agenda problemelor aflate pe ordinea de zi.
• Distribuie sau raspunde la corespondenta de rutina care nu necesita atentia sefului. Elaboreaza adrese si raspunsuri la acestea.
• Alcatuieste si editeaza corespondenta, memorandumuri, rapoarte si prezentari folosind software adecvat pentru procesare de texte, grafice si foi de calcul si le prezinta spre aprobare sefului.
• Programeaza intalniri si face pregatirile necesare pentru sedinte, conferinte sau calatorii.
• Organizeaza si faciliteaza fluxul lucrarilor in biroul sefului. Initiaza actiuni de monitorizare ulterioara.
• Poate fi responsabil de introducerea, actualizarea si validarea in aplicatia ORACLE a timesheet-ului pentru personalul din subordinea Diviziei/Departamentului, respectand termenele stabilite.
• Se preocupa de solicitarea si incadrarea in bugetul de cheltuieli a materialelor consumabile.
• Cunoaste si respecta Politica de Calitate, se implica in realizarea obiectivelor in domeniul calitatii.
• Informeaza sefii ierarhici superiori despre orice problema aparuta.
• Atributiile de serviciu nu sunt limitative, ele putand fi completate ori de cate ori este necesar sau situatia o impune.
• Pe perioada concediilor sau altor situaţii care se ivesc, predă/preia persoanei care / pe care il inlocuieste activităţile în curs de derulare.

Postul este pe perioada determinata.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

• Studiile superioare reprezinta un avantaj.
• Minim 2 ani intr-un post similar.
• Cunostinte, Aptitudini & Abilitati: Bune cunostinte de baze de date ( ACCESS, EXCEL etc.), MS Office.
• Cunostinte foarte bune de limba engleza scris si vorbit.
• Orientare spre rezultate.
• Orientare spre solutionarea problemelor.
• Proactiv.
• Creativitate.
• Lucru in echipa.
• Abilitati de organizare si comunicare.
• Loialitate.
• Initiativa.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...