SPECIALIST SUPORT - Compartiment Suport Call Center (SS-CC)

ROMTELECOM

12-05-2008 | EXPIRA LA 11-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Posturile sunt pe perioada determinata.

• Efectueaza periodic sau ocazional rapoarte / analize cu privire la activitatea diviziei, in termenele stabilite.
• Interpreteaza rezultatele si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea parametrilor, in limitele competentelor.
• Semnaleaza managementului orice situatie atipica sau diferita fata de standardele existente.
• Organizeaza si pastreaza documente financiare sau tehnice complexe si/sau confidentiale si daca este necesar cauta informatiile suplimentare solicitate, verificand completitudinea si acuratetea acestora.
• Intocmeste grafice si tabele pentru prezentari sau includere in rapoarte, analizeaza evolutia parametrilor si o semnaleaza managementului
• Colaboreaza cu celelalte departamente din cadrul diviziei in scopul imbunatatirii performantelor acestora.


CERINTE

• Studii superioare sau student la o facultate de profil economic / tehnic .
• Punctualitate.
• Initiativa.
• Foarte bune cunostiinte de operare pe calculator.
• Gandire analitica.
• Tenacitate.
• Persuasiune.
• Abilitati de lucru in echipa.
• Abilitati de comunicare.
• Limba engleza, nivel mediu.


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un pachet salarial competitiv, mediu de lucru dinamic si oportunitatea de dezvoltare a carierei profesionale.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...