Specialist Suport Central - departamentul Operatiuni Clienti

UPC Romania S.R.L

26-05-2009 | EXPIRA LA 25-06-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Urmareste, verifica si asigura stocurile necesare de materiale pentru sustinerea activitatii departamentului Operatiuni Clienti; colaboreaza cu coordonatorii operatiuni clienti din tara, respectiv cu departametele Achizitii si Logistica in acest sens
- Genereaza formulare de achizitie si ordine de plata in conformitate cu solicitarile primite pentru a sustine activitatea operationala a departamentului
- Controleaza bugetele aferente departamentului Operatiuni Clienti
- Valideaza si aproba consumurile pe proiectele aferente departamentului Operatiuni Clienti
- Genereaza, verifica, prelucreaza si centralizeaza rapoarte legate de activitatea departamentului Operartiuni Clienti
- Receptioneaza facturi, verifica si valideaza conformitatea documentelor aferente operatiunilor departamentului in baza contractelor existente
- Genereaza periodic (saptamanal, lunar, trimestrial) sau la cerere diferite rapoarte legate de activitatea de achizitii si necesarul de resurse ale departamentului operatiuni clienti
- Mentine legatura cu departamentul financiar-contabil cu privire la facturi, documente justificative, termene de plata, incadrari cheltuieli, pentru a asigura inregistrarea, procesarea, plata si raportarea corespunzatoare a cheltuielilor efectuate in cadrul departamentului


CERINTE

- Studii economice sau tehnice
- Experienta anterioara in domeniul achizitiilor si raportarii (minim 2-3 ani)
- Orice experienta in domeniul planificarilor de resurse sau bugete constituie un avantaj
- Cunostinte tehnice in domeniul telecomunicatii
- Cunostinte avansate de limba engleza si MS Office
- Abilitati de comunicare, flexibilitate, organizare


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 17 tari, 11 dintre acestea din Europa.
Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.