Specialist Suport

Telekom Romania Communications S.A.

18-11-2014 | EXPIRA LA 18-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:
Furnizeaza suport administrativ general presupunand atat activitati de secretariat si suport logistic, cat si activitati de colectare, analizare si prelucrare de informatii, elaborand statistici, rapoarte si prezentari pentru un departament sau grup de specialisti in vederea facilitarii activitatii acestora.


RESPONSABILITĂŢI:

• Efectueaza activitati de secretariat presupunand editarea (inclusiv traducerea), inregistrarea si transmiterea documentelor prin fax/email, indosarierea corespondentei;
• Asigura suport diviziei in ceea ce priveste organizarea agendelor, planificarea si organizarea sedintelor, rezolvarea problemelor administrative, IT, achizitii etc.;
• Asigura efectuarea pregatirilor necesare pentru intalniri si calatorii, faciliteaza comunicarea si relatiile in cadrul si in afara diviziei;
• Organizeaza si pastreaza documente financiare si/sau tehnice complexe si/sau confidentiale si, daca este necesar, cauta informatiile suplimentare solicitate, verificand completitudinea si acuratetea acestora.
• Actualizeaza si intretine baze de date folosind software adecvat.
• Identifica, colecteaza si verifica date si statistici din diferite surse si le prelucreaza in vederea elaborarea unor analize solicitate de managementul companiei.
• Elaboreaza documente pentru comunicarea in interiorul si exteriorul companiei, traduceri din si in limba engleza, prezentari in format Power Point.
• Furnizeaza suport departamentelor din cadrul diviziei pentru indeplinirea obiectivelor acestora.


CERINTE

Studii:
• Studii universitare, finalizate cu diplomă de licenţă

Experienţa in munca:
• Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara.

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
• Cunostinte avansate de limba engleza;
• Corectitudine, onestitate, initiativa;
• Abilitati de lucru in echipa;
• Abilitati de comunicare;
• Cunostinte de operare pe calculator (Microsoft Word si Power Point la nivel avansat);
• Gandire analitica.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.