Specialist solutii tehnice-Compartiment Suport Consultanta Vanzari - Clienti Mari(SST-C)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Identifică soluţiile tehnice cele mai potrivite în vederea îndeplinirii cerinţelor clienţilor.
• Oferă servicii de consultanţă în pregătirea şi crearea soluţiilor integrate, a propunerilor de proiect şi a demo-urilor, folosind materiale adecvate.
• Acţionează ca şi consultant tehnic de date, produs şi service în vederea promovării activităţilor de vânzare.
• Prezintă clienţilor soluţii tehnice într-o manieră adecvată.
• Menţine o relaţie bună cu clientul în vederea desfaşurării proiectelor curente.
• Oferă suport forţei de vânzări prin îndeplinirea activităţilor care necesită cunoştinţe tehnice.
• Oferă suport clienţilor în ceea ce priveşte problemele tehnice legate de etapa de dezvoltare a soluţiei.
• Participă la traininguri de ICT în vederea păstrării unui nivel înalt de expertiză tehnică.
• Elaborează planificarea aproximativă a proiectelor viitoare în baza cunoştinţelor sale comerciale/ tehnice.
• Centralizează toate informaţiile primite de la furnizorii interni şi externi.
• Dezvoltă versiunea finală a ofertei tehnice, ce poate conţine elemente precum: propuneri de configurare, diagrame de arhitectură, design de soluţii.
• Creează oferte cu respectarea termenelor limită.
• Obţine preţuri competitive şi analizează competiţia.
• Este persoana de legătură dintre membrii echipei manageriale şi personalul tehnic.
• Elaborează rapoarte preliminare.
• Dezvoltă şi menţine relaţii de muncă productive cu managerii, cu membrii echipei precum şi cu celelalte grupuri implicate.


CERINTE

• Diplomă universitară: electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică şi calculatoare.
• Minim 2 ani de experienţă de suport tehnic pe activităţi de pre-vânzare pentru reţelistică.
• Minim 2 ani experienţă în designul de solutii ICT.
• Atenţie la detalii.
• Abilitatea de a lucra pe mai multe proiecte simultan.
• Abilităţi de negociere.
• Abilităţi de prezentare.
• Orientare către client.
• Abilitatea de a lucra cu termene limită.
• Bune abilităţi de management de proiect.
• Abilităţi de lucru în echipă.
• Limba engleză fluent.
• Permis de conducere cat. B.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...