Specialist SAP - Administrator Baza de date

JOBSgarden

21-03-2008 | EXPIRA LA 17-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati legate de un proiect SAP (sau change request) acceptat:
- colaborarea cu consultantii SAP externi in cazul implementarii noilor functionalitati;
- asigurarea intretinerii si dezvoltarii BD dupa trecerea in exploatare;
- participarea la actiunea de implementare.

Responsabilitati legate de suport pentru un sistem productiv SAP:
- instalarea, configurarea, migrarea, administrarea functiunilor de ansamblu a bazelor de date;
- asigurarea functionalitatii BD si minimizarea pierderilor in caz de dezastru;
- intocmirea strategiilor de back-up/recovery BD.
- propunerea de modificare/inlocuire a programelor/aplicatiilor ce nu raspund criteriilor de performanta sau securitate;
- de a propune conducerii Departamentului IT masuri pentru asigurarea securitatii si sigurantei BD aflate in exploatare;
- oferirea de asistenta utilizare SAP Productiv;
- elaborarea rapoartelor tehnice si recomandarilor privind utilizarea optima a BD;
- elaborarea de propuneri de perfectionare a aplicatiilor pe BD;
- monitorizarea si intretinerea spatiile alocate pentru BD;
- asigurarea de tuning BD pentru functionarea optima in functie de dotarea existenta;

Responsabilitati legate de gestionare a unei echipe:
- asigurarea de suport informational pentru SAP Specialist I si II si SAP Specialist Junior;
- propunerea de cursuri de perfectionare a pregatirii profesionale, de informare si documentare.

Alte responsabilitati:
- Respecta procedurile de lucru specifice Serviciului SAP;
- Acorda drepturi de acces la BD, respecta si se implica in perfectionarea politicii de securitate;
- Asigura Helpdesk SAP post implementare;
- Respecta standardele de calitate.


CERINTE

- Cunostinte avansate de programare SQL;
- Studii superioare;
- Cursuri de specialitate - reprezinta avantaj;
- Experienta de minim 2 ani in administrarea unei baze de date (Oracle, MySQL, SQL Server etc.);
- Experienta de lucru intr-un sistem productiv;
- Limba engleza - nivel avansat;
- Orientarea spre client;
- Orientare spre echipa;
- Adaptarea la schimbare;
- Comunicare;
- Etica;
- Capacitate de lucru sub presiune, avand abilitatea de a lua decizii eficiente intr-un timp scurt;
- Capacitate de analiza si anticipare.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv negociabil in functie de experienta, nivelul de pregatire si aptitudinile individuale;
- Un mediu de lucru profesionist si dinamic;
- Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala.


DESCRIEREA FIRMEI

ITJobs Ltd. is a full service search and selection company with offices in Budapest, Belgrade, Munich, Kiev, Vienna.
ITJobs was founded in 2001 in Budapest, with the aim of recruiting for the IT and telecommunication sectors.
Since then the company has built a reputation by recruiting IT professionals across all skill levels, from entry to top-level positions.
In 2005, due to market demand we established a new division, JOBSgarden which is recruiting for all commercial, financial, HR and engineering functions. In 2006 we introduced staff leasing as a new service.
In 2006, a new office was opened, in Bucharest, under the brand-name JOBSgarden.