Specialist Salarizare - Administrare

bauMax

04-07-2010 | EXPIRA LA 10-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Gestiunea dosarelor de personal,administrarea bazei de date a angajaţilor;
•Întocmirea tuturor adeverinţelor solicitate de către angajaţi;
•Asigurarea suportului legislativ;
•Realizarea de rapoarte şi situaţii statistice, etc.
•Intocmirea declaraţiilor, a notei contabile;
•Calcul salarial;


CERINTE

•Experienta de cel putin 3 ani în Payroll;
•Cunoştinţe solide în domeniul salarizării şi al legislaţiei muncii;
•Cunoştinţe temeinice de operare calculator – Excel, Power Point, Internet Explorer;
•Abilităţi de comunicare şi relaţionare, simţul umorului dezvoltat;
•Putere de concentrare;
•Atenţie la detalii;
•Capacitate de organizare şi planificare a sarcinilor şi a priorităţilor.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania bauMax reprezinta in Austria si in tarile Europei Centrale si de Est in care se extinde un pionier al conceptului comercial Do-it-yourself. Oferim un sortiment bogat de produse de materiale de constructii si bricolaj, asiguram servicii multiple si avem o politica atragatoare de preturi pentru cele mai diversificate cerinte.
Compania bauMax considera echipa sa de angajati ca o familie, ne bazam pe activitatea in echipa, grija reciproca, recunoastere si promovare.
Compania bauMax este lider de piata in Austria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croatia si Ungaria.
bauMax Romania are magazine deschise la Brasov, Sibiu, Cluj-Napoca, Targu-Mures, Craiova. In viitorul apropiat urmeaza deschiderea magazinelor din Suceava si Bacau.