Job expirat
- Gestioneaza miscarile de personal (promovari, rotiri, iesire) in sistemul de gestiune a datelor
- Solicita, culege, verifica si actualizeaza datele necesare salarizarii (pontaje)
- Tine evidenta concediilor de odihna, a concediilor medicale si speciale (nastere, casatorie etc)
- Inregistreaza, actualizeaza, calculeaza la timp salariile si alte drepturi banesti
- Calculeaza beneficii, taxe, previziuni salariale (bugete, estimari)
- Asigura transferul salariilor in conturile angajatilor si plata taxelor catre institutiile de stat
- Realizeaza raportarile interne si externe specifice HR si salarizare
- Intocmeste toata documentatia privitoare la plata salariilor si taxelor si o transfera catre autoritatile respective (Casa de Pensii, Agentia de Somaj, Casa de Sanatate, Administratia Financiara, Agentia de Statistica)
- Intocmeste si distribuie fisele fiscale ale angajatilor si „fluturasii” de salariu
- Tine evidenta tichetelor de masa acordate
- Intocmeste acte aditionale si elibereaza adeverinte
- Experienta de min 2 ani pe o pozitie similara
- Atentie, distributivitate, buna organizare
- Pregatire profesionala continua
- Beneficii atractive
- Posibilitati de promovare