Specialist salarii si beneficii

Telekom Romania Communications S.A.

16-12-2014 | EXPIRA LA 15-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:
Efectueaza activitati de pregatire a calculului salarial si inregistrari contabile de natura salariala, cu scopul finalizarii procesului de calcul drepturi salariale.

Responsabilitati principale:

• Asigura verificarea tranzactiilor efectuate in sistem, premergatoare calculelor de salarii si a calculelor altor beneficii, conform procedurilor existente si a notificarilor transmise in structura responsabila din resurse umane (concedii de odihna, retineri, garantii, stagii de cotizare, certificate medicale, informatii legate de conturile bancare, restituiri garantii etc.)
• Efectueaza activitati contabile de natura salariala care presupun inregistrarea notei contabile de salarii
• Instrumenteaza si verifica plata drepturilor salariale in relatie cu banca, conform termenelor predefinite (salarii, avansuri de concedii de odihna, pensii alimentare, pensii facultative, garantii gestionare, popriri, impozite si contributii salariale etc.)
• Asigura actualizarea procedurilor de lucru pentru utilizarea sistemului si respectarea controalelor impuse de standardele internationale de auditare (inclusiv SOX)
• Asigura furnizarea corecta si la timp a informatiilor solicitate ad-hoc de catre salariati (adeverinte pentru cereri de credite, adeverinte privind drepturile salariale necesare recalcularii pensiei, adeverinte pentru medicul de familie etc.)
• Asigura suport in ceea ce priveste furnizarea la timp a informatiilor catre autoritati sau catre companii fata de care angajatorul are obligatii contractuale (Casa de Pensii, ANOFM, Auditori externi etc.) pentru a mentine relatiile de colaborare cu acestea, respectand legislatia in vigoare
• Efectueaza periodic verificari privind functionalitatea sistemelor de calcul salarial si asigura imbunatatirea acestora in vederea eficientizarii proceselor de salarizare


CERINTE

• Studii superioare economice;
• Minim 1 an experienta in salarizare si /sau resurse umane;
• Cunoasterea legislatiei si procedurilor privind drepturile salariale;
• Cunostinte privind folosirea bazelor de date integrate de resurse umane si salarizare;
• Abilitatea de a lucra individual si independent;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Flexibilitate;
• Disponibilitate de lucru sustinut, in conditii de stress;
• Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj;
• Bune cunostinte de Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point).

Doar candidatii eligibili vor fi contactati!


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.