Specialist retentie si telesales

UPC Romania S.A.

03-01-2010 | EXPIRA LA 09-01-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- efectueaza vanzari prin telefon atat noilor prospecti cat si clientilor din baza de date;
- identifica si intelege, in cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acesta;
- mentine in retea clientii UPC prin apelarea telefonica a acestora (reactiv/proactiv);
- preia cererile de reziliere si cererile de oferta;
- contacteaza telefonic clientii existenti si identifica nevoile reale ale acestora cu scopul de a propune solutia optima;
- inregistreaza in baza de date rezultatele apelului telefonic efectuat si actiunile viitoare in legatura cu clientul respectiv;
- este pro-activ in dezvoltarea relatiilor cu clientii prin intelegerea si anticiparea nevoilor si solutionarea acestora;
- completeaza corect baza de date a companiei.


CERINTE

- abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
- buna organizare si deschidere la sugestii;
- spirit de initiativa si proactivitate;
- nivel ridicat de atentie si concentrare, capacitate de analiza;
- limba engleza la nivel avansat;
- foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul- Word, Excel;
- experienta anterioara in vanzari reprezinta un avantaj;
- experienta anterioara in Call Center constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 17 tari, 11 dintre acestea din Europa.
Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.