Specialist Retentie si Ofertare

UPC Romania S.A.

19-10-2015 | EXPIRA LA 18-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Este responsabil de gestionarea portofoliului de clienti alocat cu scopul de a-l securiza si valorifica;
• Mentine si dezvolta relatia contractuala dintre UPC si clientii de portofoliu;
• Interactioneaza telefonic cu clientii UPC (inbound/outbound) care au manifestat intentie de reziliere sau de reofertare;
• Utilizeaza tehnici si strategii de negociere si vanzare, in scopul de a pastra si continua relatia comerciala dintre UPC si client.


CERINTE

• Studii superioare in curs sau finalizate;
• Minimum 6 luni experienta in domeniul relatiilor cu clientii;
• Cunostinte limba engleza la nivel mediu;
• Abilitati de operare calculator (pachetul MS Office); lucrul cu baze de date reprezinta un avantaj;
• Foarte bune competente de comunicare, negociere si persuasiune;
• Capacitatea de a lucra intr-un mediu competitiv.


BENEFICII OFERITE

• Pachet salarial motivant;
• Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta;
• Posibilitati de dezvoltare profesionala;
• Mediu de lucru placut.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.