Specialist Retentie si Ofertare

UPC Romania S.A.

01-10-2013 | EXPIRA LA 31-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cunoaste in detaliu portofoliul de produse si servicii al companiei, in scopul de a utiliza aceste informatii in relatia cu clientul.
Interactioneaza telefonic, prin preluarea apelurilor de la (inbound) clientii UPC care au manifestat intentie de reziliere.
Genereaza proactiv apeluri telefonice (outbound) catre clientii UPC, pentru a le detalia avantajele si beneficiile pachetelor de servicii UPC.
Utilizeaza tehnici si strategii de negociere si vanzare, in scopul de a pastra si continua relatia comerciala dintre UPC si client.
Utilizeaza eficient tehnici de comunicare asertiva, in scopul de a identifica corect si complet nevoile clientilor si de a promova pachete de servicii potrivite cu acestea.
Ofera raspunsuri clientilor intr-o maniera asertiva, corecta, completa si in timp, asigurand o comunicare cat mai eficienta cu acesta, in scopul de a promova si vinde serviciile UPC.
Utilizeaza permanent bazele de date, aplicatiile si sitemele informatice ale companei pentru a promova cele mai potrivite solutii de telecomunicatii in relatia cu clientul.
Mentine si promoveaza valorile organizatiei promovand etica in activitatile profesionale pe care le desfasoara.
Respecta programul de lucru si procedurile interne ale departamentului, in vederea sustinerii unei functionari optime si eficiente a activitatii.


CERINTE

Studii medii finalizate; studiile superioare in curs sau finalizate reprezinta un avantaj.
Minimum 6 luni experienta in domeniul relatiilor cu clientii
Nivel mediu de cunoastere al limbii engleze
Abilitati de operare calculator (pachetul MS Office); lucrul cu baze de date reprezinta un avantaj.
Comunicare verbala si in scris
Negociere, abilitati de vanzare.
Capacitate de decizie.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.