Specialist resurse umane / salarizare (cod IRU)

Kaufland Romania SC

22-11-2008 | EXPIRA LA 28-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pregateste documentele pentru intocmirea si incetarea contractelor individuale de munca
Gestioneaza dosarele de personal din filiale la nivel central
Raspunde de intocmirea corecta a tuturor documentelor de personal si a actelor, la nivel de filiale, in conformitate cu legislatia in vigoare
Colaboreaza cu referentii departamentului de resurse umane din filiale, asigura instruirea acestora
Verifica si inregistreaza in programul de salarii documentele intocmite de referentii de resurse umane din filiale
Inregistreaza datele personale, contractuale, salariile pentru personalul firmei, in programele de payroll utilizate - SAP
Colaboreaza cu institutii ale statului si institutii de asigurari in domeniul rela¿iilor de munca
Elaboreaza raportarile interne specifice domeniului
Urmareste si aplica prevederile legale în domeniul relatiilor de munca si al asigurarilor sociale


CERINTE

Curs de inspector resurse umane
Experienta in resurse umane ( administrare de personal si calcul salarial)
Cunostinte de limba engleza
Cunostinte PC (Word, Excel, programe salarizare)
Capacitate de comunicare, flexibilitate
Spirit de echipa


DESCRIEREA FIRMEI

Cu peste 800 de filiale Kaufland este pe plan intern si international una din cele mai dinamice companii din domeniul comertului cu amanuntul din Germania.

Calitatea, gama diversificata de produse cat mai ales preturile mici sunt pentru client cele mai importante criterii de alegere.
Kaufland indeplineste exact aceste dorinte.

La Kaufland clientul este mereu in centrul atentiei.

Acestea sunt bazele succesului nostru.

Sunteti interesati?

Atunci va rugam sa ne trimiteti scrisoarea de intentie specificand pozitia si codul pozitiei pentru care aplicati si CV-ul.

Va rugam sa ne comunicati informatii in legatura cu disponibilitatea de a incepe activitatea in cadrul firmei cat si asteptarile salariale.

Numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.