Specialist Resurse Umane- Inspector Personal

Adecco Romania

26-02-2007 | EXPIRA LA 04-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordoneaza activitatea de strangere a pontajelor pentru companiile client;
calcularea salariilor, intocmirea statelor de plata;
intocmirea si pregatirea spre predare a tuturor declaratiilor aferente salariilor si a fiselor fiscale;
informarea permanenta cu privire la modificarile legislative in domeniul salarizarii;
- Întocmeste dosarele pentru personalul nou angajat;
- Remite salariatului un exemplar al contractului individual de munca pe baza de proces verbal/declaratie;
- Gestioneaza baza de date a salariatilor operând la timp si în mod corect intraile si iesirile;
- Arhiveaza documentele de personal;
- Obtine actele si documentele necesare dosarelor de personal;
- Întocmeste adrese catre somaj privind locurile de munca vacante din societate;
- Asigura evidenta corecta a înscrierilor in Registrul General de Evidenta a Salariatilor;
- Întocmeste notele de lichidare pentru personalul care paraseste compania;
- Întocmeste diferite adeverinte solicitate de angajat;
- Obtine avizele necesare de la ITM local pentru deschiderea si închiderea carnetelor de munca;
- Întocmeste decizii, note de lichidare, acte aditionale;
- Întocmeste adeverinte de venit solicitate de salariat;
- Asigura efectuarea analizelor medicale periodice conform legislatiei în vigoare;
- Calculeaza drepturile salariale conform pontajului, clauzelor negociate, politicii firmei si legislatiei în vigoare;
- Actualizeaza în permanenta modificarile legislative în cadrul programului de salarizare;
- Opereaza în timp modificarile salariale.


CERINTE

- Cunoasterea legislatiei in domeniul salarizarii;
- Aptitudini de comunicare verbala si scrisa, de raportare, culegere si prelucrare de date si informatii;
- Experienta in utilizarea unui soft de salarizare;
- Persoana proactiva, rezistenta la stress;
- Studii superioare;
- Diploma de specialitate - inspector resurse umane
- Experienta pe un post similar: min. 2 ani
- Cunostinte principii calcul salarial
- Cunostinte juridice/legislatia muncii-salarizare
- Limba engleza (citit, scris, vorbit) ¿ nivel avansat
- Operare PC (MS Office, Excel si Access avansat)
- Initiativa, spontaneitate, spirit practic


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate