Specialist Resurse Umane

Inform Lykos S.A.

24-03-2008 | EXPIRA LA 23-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Recrutare si Training
- Deruleaza toate activitatile referitoare la procesul de recrutare: elaborarea anunturilor, programarea si sutinerea interviurilor, elaborarea rapoartelor de interviu etc;
- Participa la elaborarea planului anual de training si urmareste realizarea acestuia;
- Mentine legatura cu furnizorii externi (agentii de recrutare si companii de training);

Administrare Personal
- Intocmeste dosarul personal si contractele de munca;
- Centralizeaza si verifica pontajele lunare;
- Transmite toate informatiile necesare pentru calculul salariilor;
- Elibereza adeverinte, la solicitarea angajatilor;
- Gestioneaza programarea concediilor de odihna si urmareste efectuarea acestora;
- Gestioneaza fisele de post;
- Mentine legatura cu furnizorii externi;
- Elaboreaza diverse rapoarte specifice activitatii


CERINTE

- Absolvent studii superioare, cu diploma de licenta
- Minim 1 an experienta in domeniul resurselor umane (recrutare, training si administrare personal)
- Cunoasterea legislatiei muncii
- Limba engleza – nivel mediu
- Cunostinte operare PC (Word, Excel – nivel avansat)
- Atestat Inspector Personal – constituie un avantaj
- Abilitati foarte bune de comunicare si relationare
- Persoana analitica, organizata
- Capacitate de prioritizare a sarcinilor si respectare a termenelor limita
- Initiativa si capacitate de adaptare la un mediu de lucru dinamic


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv;
- Oportunitati de training;
- Transport asigurat cu microbuzele companiei.


DESCRIEREA FIRMEI

Inform Lykos S.A. - companie multinationala, specializata in domeniul tiparirii formularelor pentru afaceri si documentelor securizate, personalizarii cardurilor, si in procesele de externalizare, oferind servicii de tiparire a informatiilor catre companii din domeniul financiar, telecomunicatii sau administratie publica.