Specialist Rescue Team

UPC Romania

17-12-2012 | EXPIRA LA 16-01-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Contacteaza in principal clientii cu risc mare de reziliere si se asigura de buna functionare a serviciilor la locatia clientului
Este responsabil pentru preluarea si rezolvarea cazurilor de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) si creditare raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei
Ofera raspuns adecvat clientilor utilzand toate mijloacele de comunicare: telefon, e-mail sau trimite scrisori ca raspuns oficial din partea UPC cu scopul rezolvarii problemei sau motivului tehnic pe care aceştia le reclama
Aplica cunostintele acumulate in urma sesiunilor de training si foloseste aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tipVoIP, DTV, D4A si Broadband, asigurand rezolvarea imediata a sesizarii. Ofera sprijin clientului pentru configurarea echipamentelor, astfel incat serviciul oferit sa fie functional.
Participa cu analize specifice, rapoarte examinate si alte informatii pentru a identifica rapid problemele si acorda feedback-ul clientului
Initiaza cand este necesar escaladari de natura tehnica si comerciala, verifica cauza producerii defectiunii si se asigura ca problema clientului a fost rezolvata
Asigură fluxul informaţional rapid interdepartamental în situaţii de avarii, defecţiuni în reţea
Deleaga cazul catre alte departamente implicate atunci cand il depaseste nivelul de responsabilitate (administratori, IT etc.).


CERINTE

Reprezinta un avantaj cel putin 6 luni pe un post similar
Studii medii sau universitare, de preferat profil tehnic
Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu spre avansat
O evidenta a inclinatiilor tehnice detinute
Experienta avansata in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office
Experienta in lucrul cu aplicatiile specifice de retea, Internet, telefonie, televiziune digitala, sisteme de provizionare
Cunoasterea tehnicilor de tratare rapida a apelurilor constituie un avantaj
Abilitati de comunicare scrisa si verbala (fata de clientii interni si externi); bune abilitati de dictie, flexibilitate
Integritate şi dedicare, deschidere şi onestitate, spirit de echipa.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)