Specialist Recrutare - Companie austriaca de RU

International Service Group Personnel Management SRL

28-08-2007 | EXPIRA LA 27-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordoneaza activitatea de analiza si creare a posturilor in organizatie intocmind fisele de post
Propune bugetul pentru activitatea de recrutare si administreaza bugetul aprobat
Planifica procesul de recrutare si selectie si il propune spre aprobare Directorului General
Intocmeste anuntul de recrutare interna si externa si propune mediile de comunicare a acestuia.
Propune modalitati alternative de recrutare a angajatilor in functie de pozitia disponibila
Realizeaza profilul psihologic al candidatului si coordoneaza procesul de intocmire si aplicare a testelor la angajare
Realizeaza selectia Cv-urilor viabile
Realizeaza programarea candidatilor la interviuri
Conduce primul interviu de selectie al candidatilor si intocmeste raportul interviului pentru persoanele din lista scurta
Pregateste respingerea candidatilor intervievati care nu sunt potriviti postului si transmite respingerea candidaturii catre acestia
Pregateste oferta de angajare pentru candidatul selectat si o transmite spre aprobare Directorului General
Transmite oferta de angajare catre candidatii selectati
Pregateste si anunta respingerea candidaturii
Intocmeste si actualizeaza baza de date cu candidati
Centralizeaza datele noului angajat
Coordoneaza procesul de integrare a noului angajat in companie
Dezvolta si mentine relatii cu furnizorii de servicii de recrutare si selectie din piata
Realizeaza analize privind compensatiile si beneficiile oferite pe piata fortei de munca pentru diferite categorii profesionale
Realizeaza interviul la plecarea unui angajat din companie si propune solutii pentru rezolvarea eventualelor probleme care reies din acesta
Raporteaza periodic rezultatele activitatii HR Manager.


CERINTE

Experienta min 3 ani in recrutare si selectie si min 2 ani in recrutarea si selectia pentru pozitii de specialisti
Studii superioare finalizate
Constituie un avantaj absolvirea de programe de pregatire de specialitate
Limba franceza - avantaj
Cunostinte de operare PC – Ms Office nivel mediu
Abilitati de prezentare si comunicare
Atitudine proactiva
Persoana organizata
Flexibilitate (open mind)
Dinamism (mobilizare/actionare rapida)
Simtul umorului
Adaptabilitate; usurinta in integrarea in mediu usor “informal”;
Abilitati de lucru atat individual cat si in echipa;
Excelente abilitati de negociere;
Fire descurcareata, intreprinzatoare, cu initiativa.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider pe piata austriaca in domeniul recrutarii on-line, ISG Personnel Management furnizeaza SERVICII COMPLETE de consultanta in domeniul resurselor umane la standarde europene, recunoscute si verificate in peste 10 ani de experienta.