Specialist Recrutare

Help Net Farma SA

21-12-2006 | EXPIRA LA 27-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Persoana care va ocupa postul de Specialist Recrutare va avea urmatoarele responsabilitati, care nu sunt limitative:
- Realizeaza procesul de analiza muncii pentru fiecare post in parte;
- Construieste fisele de post, pentru pozitiile nou create si optimizeaza fisele de post deja existente. (atat job description cat si job specification)
- Realizeaza procesul de recrutare si selectie (postarea anunturilor in media, screening CV-uri, programarea candidatilor, realizarea short-list-ului si intocmirea fiselor de interviu)
- Gestioneaza baza de date cu candidati;
- Realizeaza interviurile de exit;
- Participa alaturi de echipa, la evaluarea performantelor personalului;
- Participa la proiectele de diagnoza a climatului organizational.
- Participa la proiectele interdepartamentale.


CERINTE

- Studii superioare sociale.
- Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara(recruiter/specialist/consultant HR).
- Absolvent master sau curs postuniversitar in domeniul resurselor umane - constituie un avantaj.
- Persoana sociabila, proactiva, orientata catre client, ordonata, cu bune abilitati de gestionare a timpului si de valorificare a resurselor.
- Disponibilitate privind depasarile in tara, cu scopul selectiei si recrutarii de personal
- Abilitati operare PC.
- Limba engleza-nivel avansat(scris, citit, vorbit).


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant;
- Dezvoltare profesionala in domeniul Resurselor Umane


DESCRIEREA FIRMEI

Prima farmacie Help Net a fost infiintata in Timisoara, in anul 1998.In prezent, Help Net detine peste 90 de farmacii in Bucuresti, Brasov, Sibiu, Pitesti, Ploiesti, Constanta, Arad, Timisoara, Jimbolia, Sannicolau Mare, Lugoj, Alba Iulia, Slobozia si Satu Mare, iar extinderea continua.
Echipa Help Net Farma reuneste mai mult de 700 profesionisti,cu studii in medicina, farmacie, management, informatica, resurse umane, marketing, juridic, comunicare, logistica sau aprovizionare.
Help Net investeste constant in pregatirea profesionala a echipei sale, pentru ca aceasta sa se poata adapta rapid la schimbarile care intervin pe piata si sa poata satisface eficient nevoiel clientilor.