Job expirat
- Organizeza si deruleaza operatiunile de recrutare si selectie in cadrul organizatiei;
- Creeaza, organizeaza si administreaza baza de date cu aplicanti;
- Asigura integrarea noilor angajati in companie;
- Aplica si analizeaza motivele pentru care angajatii parasesc compania;
- Asigura suport pentru implementarea proiectelor de resurse umane la nivelul intregii companii.
- Absolvent studii superioare (domeniul socio-uman constituie avantaj);
- Experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani;
- Cunostinte de administrare a resurselor umane;
- Cunostinte solide operare PC (Microsoft Office);
- Cunostinte limba engleza;
- Flexibilitate în gandire.
- Salariu motivant;
- Mediu de lucru profesionist, competitiv;
- Oportunitati de training si dezvoltare profesionala.
FARMEXIM este prima companie de import si distributie nationala de medicamente din Romania, infiintata in anul 1990. In 17 ani de profesionalism si inovatie, Farmexim a investit inainte de toate, in oameni. Acum, Farmexim doreste sa isi dezvolte echipa la nivel national. Daca vrei sa te realizezi profesional si personal, intr-o companie care incurajeaza si rasplateste valoarea, atunci alatura-te echipei noastre.