Specialist Recrutare

International Service Group Personnel Management

23-05-2007 | EXPIRA LA 22-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordoneaza activitatea de analiza si creare a posturilor in organizatie intocmind fisele de post
- Propune bugetul pentru activitatea de recrutare si administreaza bugetul aprobat
- Planifica procesul de recrutare si selectie si il propune spre aprobare Directorului General
- Intocmeste anuntul de recrutare interna si externa si propune mediile de comunicare a acestuia.
- Propune modalitati alternative de recrutare a angajatilor in functie de pozitia disponibila
- Realizeaza profilul psihologic al candidatului si coordoneaza procesul de intocmire si aplicare a testelor la angajare
- Realizeaza selectia Cv-urilor viabile
- Realizeaza programarea candidatilor la interviuri
- Conduce primul interviu de selectie al candidatilor si intocmeste raportul interviului pentru persoanele din lista scurta
- Pregateste respingerea candidatilor intervievati care nu sunt potriviti postului si transmite respingerea candidaturii catre acestia
- Pregateste oferta de angajare pentru candidatul selectat si o transmite spre aprobare Directorului General
- Transmite oferta de angajare catre candidatii selectati
- Pregateste si anunta respingerea candidaturii
- Intocmeste si actualizeaza baza de date cu candidati
- Centralizeaza datele noului angajat
- Coordoneaza procesul de integrare a noului angajat in companie
- Dezvolta si mentine relatii cu furnizorii de servicii de recrutare si selectie din piata
- Realizeaza analize privind compensatiile si beneficiile oferite pe piata fortei de munca pentru diferite categorii profesionale
- Realizeaza interviul la plecarea unui angajat din companie si propune solutii pentru rezolvarea eventualelor probleme care reies din acesta
- Raporteaza periodic rezultatele activitatii HR Manager.


CERINTE

-Experienta min 3 ani in recrutare si selectie si min 2 ani in recrutarea si selectia pentru pozitii de specialisti
- Studii superioare finalizate
- Constituie un avantaj absolvirea de programe de pregatire de specialitate
- Limba franceza - avantaj
- Cunostinte de operare PC – Ms Office nivel mediu
- Abilitati de prezentare si comunicare
- Atitudine proactiva
- Persoana organizata
- Flexibilitate (open mind)
- Dinamism (mobilizare/actionare rapida)
- Simtul umorului
- Adaptabilitate; usurinta in integrarea in mediu usor “informal”;
- Abilitati de lucru atat individual cat si in echipa;
- Excelente abilitati de negociere;
- Fire descurcareata, intreprinzatoare, cu initiativa.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider pe piata austriaca in domeniul recrutarii on-line, ISG Personnel Management furnizeaza SERVICII COMPLETE de consultanta in domeniul resurselor umane la standarde europene, recunoscute si verificate in peste 10 ani de experienta.