Specialist proiect-Compartiment Revizuire Procese & Documentatie (SP-P&D)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Elaborează, revizuieşte, corectează şi editează hărţi de proces, fişe de proces, proceduri operaţionale, instrucţiuni de lucru, SLA-uri şi alte documente necesare documentării proceselor şi proiectelor ce se desfăşoara integral sau parţial în cadrul Direcţiilor Executive Comerciale.
• Interacţionează şi colaborează cu consultanţii şi utilizatorii finali în timpul diferitelor faze ale proiectului, analizând toate problemele referitoare la reproiectarea proceselor şi procedurilor interne pentru a facilita implementarea eficientă a proceselor proiectate.
• Analizează documentaţia proceselor şi proiectelor (proceduri operaţionale, instrucţiuni de lucru, hărţi de proces, fişe de proces, alte documente), elaborată de alte structuri din ROMTELECOM şi face recomandări de îmbunătăţire a acesteia.
• Urmăreşte respectarea standardelor de documentare a proceselor şi colaborează cu Departamentul Standardizare ISO pentru controlul documentelor.
• Ofera asistenţă, sprijin si feedback la documentele operaţionale elaborate de structurile din cadrul Direcţiilor Executive Comerciale în vederea îmbunătăţirii şi standardizării acestora şi pentru a fi înregistrate în biblioteca de procese, la nivel de ROMTELECOM.
• Identifică, creează şi întreţine inventarul documentelor operaţionale necesare desfăşurării proiectelor de la nivelul Direcţiilor Executive Comerciale, colaborând şi cu alte structuri din ROMTELECOM.
• Analizează neconformităţile identificate şi oferă asistenţă, suport şi feedback la elaborarea şi revizuirea documentelor operaţionale în scopul îmbunătăţirii proceselor auditate şi asigurării conformităţii cu reglementările interne şi externe.
• Colaborează cu Departamentul Standardizare ISO şi cu structurile din cadrul Direcţiilor Executive Comerciale care doresc să se certifice sau să menţină certificarea în vederea elaborării sau revizuirii documentaţiei SMC şi SMI.
• Elaborează chestionare de revizuire a proceselor.
• Asigură suport şi consultanţă utilizatorilor finali în implementarea noilor procese şi proceduri.
• Elaborează rapoarte periodice privind statusul dezvoltării documentelor operaţionale aferente proceselor şi proiectelor desfăşurate integral sau parţial în cadrul Direcţiilor Executive Comerciale.


CERINTE

• Studii superioare finalizate.
• Experienta relevanta de minimum 2 ani în dezvoltarea de procese complexe.
• Gândire creativă şi analitică, orientare spre proces şi client.
• Abilităţi de lucru în echipa, flexibilitate şi capacitatea de a accepta responsabilităţi multiple.
• Eficienţa în condiţii de stres.
• Abilităţi de analiză şi sintetizare.
• Orientare spre detaliu, organizare, iniţiativă.
• Abilităţi de comunicare, facilitare şi luare a deciziilor.
• Cunoştinte de managementul proiectelor.
• Capacitate de adaptare la cerinţele postului si disciplină în muncă.
• Foarte bune cunoştinte de operare MS Office, Visio, MS Project.
• Cunoştinte solide de limba engleză.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...