Specialist Planificare si Raportare

UPC Romania S.A.

27-11-2010 | EXPIRA LA 03-12-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Centralizarea si generarea rapoartelor departamentului Operatiuni Retea – Aria Bucuresti
• Responsabil cu procesele interne specifice retelelor de telecomunicatii (managementul schimbarilor, planificarea capacitatilor)
• Responsabil cu procesele de achizitii, plati si contractare in departamentul Operatiuni Retea – Aria Bucuresti
• Urmareste relatiile cu partenerii pe intregul ciclu de viata (negociere, contractare, plati, reziliere)
• Coordoneaza si contribuie la intocmirea si actualizarea avizelor, autorizarilor si a documentatiilor legal-administrative specifice retelor de telecomunicatii
• Isi insuseste si respecta procesele si procedurile interne specifice


CERINTE

• Experienta in activitati de planificare, documentare, raportare, negociere – minim 2 ani
• Cunostinte avansate MS Office
• Cunostinte generale tehnice specifice domeniului telecomunicatiilor: echipamente si tehnologii de transmisii date
• Studii universitare, de preferat in domeniul tehnic
• Abilitati de comunicare si negociere
• Cunostinte de managementul proiectelor


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.