SPECIALIST MEDIA (MARKETING)

Sc Domo Retail SA

30-03-2007 | EXPIRA LA 05-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Implementarea planului de comunicare din punct de vedere media (conventionala sau neconventioanala) si urmarirea bugetului de media, atat al companiei cat si al co-participantilor la promotii (suporturi media, furnizori, parteneri).

- mentinerea relatiei cu agentia de media

- comunicarea in interiorul companiei despre: campanii realizate, oportunitati de promovare pentru furnizori, info despre campanii planificate, monitorizari media/piata

- formularea ofertelor de campanii pentru furnizori si urmarirea implementarii acestora

-raportari lunare despre consum vs. Planificat, monitorizari catre superiorul direct

- raportari lunare si/sau la sfarsit de campanie a statusului bugetului coop

- participarea la deschiderile de magazine si pregatirea acestora impreuna cu echipa de marketing

- eliberarea de situatii/statusuri la cererea managementului companiei

- asigurarea comunicarii si a activitatii operationale zilnice cu partenerul Estima

- gestionarea comunicarii si a procesului de feedback intre agentia de media/creatie-daca este cazul- si furnizor/partener referitor la executiile de creatie

- asigurararea de suport pe segmentul media pentru departamentul de vanzari la nivel national

- asigurarea de suport pe segmentul media pentru dezvoltarea companiei si in alte teritorii (ex.:Bulgaria)


CERINTE

- Abilitati limba engleza ¿ nivel avansat
- Cunostinte operare calculator ¿ nivel avansat
- Buna cunoastere a mediului media
- Atentie la detalii
- Planificare si organizare
- Focus catre obtinerea de rezultate
- Munca in echipa
- Comunicare
- Managementul schimbarii
- Integritate
- Spirit inovativ


BENEFICII OFERITE

Pachet compensational competitiv, bonus, telefon.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem conform datelor statistice, unul dintre cei mai puternici retaileri de electronice, electrocasnice, IT si telecom din piata romaneasca.
In cifre Domo insemna: o retea nationala formata din 110 magazine, a caror suprafata depaseste 35000 de metri patrati; mai bine de 1000 de angajati; o cifra de afaceri de 101 milioane de euro in 2004, iar pentru anul 2005, fiind prevazuta o cifra de afaceri de peste 130 milioane de euro.
In filozofie, Domo inseamna mai mult decat atat: inseamna ambitia de a deveni autoritatea in electronice si electrocasnice; inseamna ca ne dorim a in viitor sa gasim in orice camin din Romania macar un echipament cumparat de la Domo; inseamna ca avem un set de valori pe care un le-am incalcat niciodata ¿ respectul fata de cuvantul dat, parteneriatul, perseverenta si seriozitatea. Vrem sa fim perceputi ca unul din cei mai onesti si de incredere parteneri din mediul de afaceri, iar clientii nostri sa ne vada ca cei mai apropiati de nevoile lor, si sa ne prefere pentru prospetimea magazinelor noastre, pentru gamele de produse, pentru serviciile si solutiile noastre de finantare, pentru straduinta noastra de a le face memorabila orice experienta de cumparare. Sa fim solutia la indemana, avantajoasa si placuta.
Ca sa razbati intr-o piata tot mai aglomerata si mai competitiva e nevoie de o abordare proaspata, speciala, interactiva. De aceea, ne-am redefinit identitatea si modelul de business. Ne-am reproiectat aspiratiile, am regandit sistemul de relationare cu clientii si partenerii nostri. Si, nu in ultimul rand, ne-am redefinit imaginea.
Ne pregatim in fiecare zi sa oferim clientilor nostri o experienta de cumparare moderna, memorabila, de neinlocuit si vrem ca intr-un timp relativ scurt, clientii nostri sa se simta acasa in magazinele noastre. Asa cum se simt si produsele pe care le vindem. Pentru ca Domo inseamna bucuria caminului. Domo creeaza confortul plin de energie, personalitatea, inspiratia si caldura unui camin in care iti doresti sa te intorci in fiecare zi.
E simplu: Domo. Pentru acasa.