Specialist Marketing si PR

Dynamic Human Resources

25-07-2007 | EXPIRA LA 24-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sarcini cheie:
- Va fi responsabil pentru dezvoltarea si mentinerea unei strategii logice de marketing in timpul campaniilor de marketing, in literatura de marketing, propunerile (ofertele) comerciale, imaginea companiei si in cerintele afacerilor (exigentele in afaceri).
- De asemenea va fi responsabil cu mentinerea legaturilor si va asista la planurile si evenimentele organizate de catre echipa de marketing si vanzari existenta si va fi responsabil in colectarea si structurarea informatiilor referitoare la reactiile pietei.
- Cheia succesului in aceasta functie va fi folosirea inteligenta a bugetului de marketing existent pentru a asigura o valoare maxima si etalarea de produse de inalta calitate.

Sarcini / Responsabilitati uzuale:
- Sustinerea echipei de vanzari in promovarea produselor firmei;
- Conceperea, executia, urmarirea si controlul planului si strategiei de marketing;
- Cunoasterea aprofundata a solutiilor si serviciilor oferite de firma;

Organizarea, coordonarea si executarea activitatilor de marketing incluzand:
- Coordonarea campaniilor de marketing;
- Organizarea de evenimente, conferinte pentru sustinerea activitatii departamentului de vanzari;
- Asigurarea suportului administrativ in activitatile de marketing si PR;
- Scrierea, editarea si corectarea scrisorilor clientilor, a scrisorilor (de afaceri) si propunerilor de afaceri;
- Corectarea si avizarea materialului de marketing - materiale de prezentare a companiei, a solutiilor si serviciilor oferite, materiale pregatite de membrii echipei de vanzari si marketing (asigurarea ca sunt realizate conform cerintelor imaginii companiei);
- Coordonarea activitatilor de realizare de materialele promotionale pentru produsul (produsele) pe care il (le) gestioneaza
- Editarea de rezumate informative de marketing pentru afaceri;
- Masurarea, analiza si evaluarea activitatii de marketing;

Cercetarea va juca un rol important, fiind necesar :
- Sa se asigure rezumatele informative ale problemelor si noutatilor comerciale interne si externe;
- Identificarea si raportarea catre Directorul Departamentului a noilor tendinte ale pietei / preferinte ale clientilor; Sa fie sustinuta echipa de dezvoltare a produselor, refacerea si modernizarea analizei competitive a produselor.
- Cunoasterea concurentei si produselor oferite de aceasta pentru a putea prezenta avantajele propriilor produse; Monitorizarea si supravegheata dezvoltarea companiilor competitive si sa fie scrise scurte rezumate de informare;
- Activitati de culegere si formare a bazelor de date comerciale si a publicitatii; Realizeaza prospectare de piata, studii de piata;

- Identificarea unei baze de clienti specifici
- Tine evidenta activitatii specifice desfasurate si realizeaza rapoartele necesare;
- Conceperea si implementarea strategiei si campaniilor de promovare.


CERINTE

Studii:
- Studii superioare

Experienta:
- Experienta pe un post similar – minim 2 ani;

Calitati personale:
- Abilitati de comunicare;
- Prezenta profesionala;
- Loialitate;
- Initiativa;
- Persoana ambitioasa;
- Fire deschisa;
- Rezistenta la stres;
- Capacitate de lucru intr-un colectiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie care ofer¿ solu¿ii complexe integrate detinand un portofoliu de parteneriate internationale,clienti companii multinationale angajeaza prin intermediul Dynamic Human Resources angajeaza Specialist Marketing si PR.