SPECIALIST MARKETING SI COMUNICARE

CODECS

26-03-2008 | EXPIRA LA 25-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Specialistul Marketing si Comunicare are rolul de a participa activ la implementarea strategiei de marketing , prin desfasurarea si coordonarea activitatilor de marketing si comunicare.


Responsabilitatile postului:
- Implementeaza politicile de marketing, comunicare, branding si PR pentru produsele care ii sunt incredintate
- Elaboreaza si prezinta spre aprobare directorului de marketing planul de marketing (anual)
- Analizeaza rapoartele de cercetare de piata realizate in cadrul departamentului si propune solutii pentru orientarea sau imbunatatirea perceptiei clientilor asupra produselor (frecventa semestriala)
- Propune spre realizare studii de cercetare de piata
- Desfasoara activitatile aferente procesului de implementare a politicii de promovare si comunicare a produselor de care raspunde
- Elaboreaza planurile media de comunicare (functie de audienta, tarife, acoperire etc.) si le prezinta spre aprobare directorului de marketing si comunicare;
- Propune spre aprobare directorului de marketing si comunicare parteneriatele media;
- Elaboreaza propunerile de contracte si le supune aprobarii directorului de marketing si comunicare
- Executa planurile media aprobate;
- Executa planul de evenimente, pentru evenimentele de a caror organizare raspunde, conform planificarilor:
- Elaboreaza /actualizeaza informatiile pe site-ul companiei sau pe alte medii virtuale de promovare pentru produsele/evenimentele de care raspunde
- Gestioneaza campaniile publicitare (print si on-line)
- Monitorizeaza paritiile in presa (comunicate de presa, aricole, machete, interviuri etc.) pentru produsele pe care le gestioneaza
-Elaboreaza raspunsurile la diverse articole din presa si le supune aprobarii, in vederea publicarii
- Redacteaza comunicatele de presa sau alte materiale informative si le supune aprobarii, in vederea publicarii
- Raspunde de organizarea anumitor evenimente speciale (Ex. Ceremonia de decernare a diplomelor MBA)
- Elaboreaza rapoarte privind activitatea de marketing desfasurata
- Elaboreaza rapoarte privind eficienta campaniilor de promovare de care raspunde
- Monitorizeaza activitatile de marketing ale concurentei
- Elaboreaza propuneri de participare a companiei la evenimente externe
- Mentine legatura cu reprezentantii centrelor regionale pentru activitatile de marketing locale, asigurand si transmiterea materialelor mecesare in centrele regionale.


CERINTE

-Experienta minima 4 ani in activitatea marketing si comunicare
- Studii superioare de specialitate;
- Flexibilitate si dorinta de dezvoltare;
- Abilitati de comunicare.


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant, posibilitati de evolutie profesionala, beneficii in conformitate cu politica companiei (bonuri de masa si servicii medicale)

Toate solicitarile vor fi tratate cu stricta confidentialitate.
Vor fi contactate numai persoanele selectate.


DESCRIEREA FIRMEI

CODECS este o organizatie nonguvernamentala creata in 1993 cu sprijinul Know How Fund din Marea Britanie si al Fundatiei Romane pentru Democratie.
Ca raspuns la evolutia mediului economic romanesc si din dorinta de a satisface necesitatile de instruire a personalului din cadrul organizatiilor, CODECS a dezvoltat noi produse - programe de instruire personalizate si consultanta manageriala. Programele de training sunt modelate astfel incat sa se adapteze nevoilor organizatiilor, atat prin continut si metode de invatare, cat si prin adaptarea gradului de dificultate al conceptelor la nivelul de pregatire al participantilor, procesul de invatare bazandu-se pe parteneriat.