Specialist marcă/produs - Departament Servicii On-Line (SMP-OL)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Elaborează Descrierea Produsului şi se asigură că produsele nou dezvoltate corespund cu aceasta
• Creează şi coordonează colectivul de implementare a proiectului, lucrează la elaborarea şi executarea Planului de Implementare a Produsului
• Identifică cerinţele de materiale/ echipamente pentru dezvoltarea noilor produse şi coordonează, etapele necesare achiziţionării lor
• Face propuneri şefului său de departament privind strategia de comunicare, dezvoltă planul de comunicare marketing, instrucţiunile privind comunicarea produsului şi le prezintă structurii competente din cadrul Direcţiei Marketing
• Asigură exactitatea tuturor informaţiilor privitoare la produse din cadrul propunerilor de comunicare marketing ale agenţiei de publicitate
• Monitorizează, de-a lungul ciclului de viaţă al produselor, buna condiţie şi rentabilitatea acestora cu scopul de a îmbunătăţi sau de a retrage produsul de pe piaţă
• Solicită în mod periodic feedback de la canalele de distribuţie pentru a asigura impactul maxim şi disponibilitatea pe piaţă a produselor
• Contribuie la dezvoltarea de noi idei privind serviciile, le transpune în propuneri de servicii şi efectuează studii de fezabilitate pentru a oferi informaţii valide, în vederea luării deciziilor privitoare la costuri, aplicabilitatea tehnică şi calitatea de a fi vandabil
• Monitorizează activităţile competitorilor, le identifică slăbiciunile şi punctele tari cu scopul de a descoperi oportunităţile de pe piaţă şi de a face propuneri de produse competitive, adaptate dezvoltărilor pieţei.


CERINTE

• Studii superioare finalizate cu diplomă de licenţă, preferabil în domeniul economic sau tehnic
• Experienţă totală: minim 2 ani
• Experienţă în domeniul economic sau al marketingului de produs: minim 1 an
• Orientare fermă către venit şi client
• Cunoaşterea mediului online din Romania şi a celui internaţional
• Orientare către rezultate
• Proactivitate
• Abilităţi de analiză financiară şi redactare a Planului de Afaceri
• Abilităţi de negociere
• Buna cunoaştere a Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Project)
• Limba engleză – fluent.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...