Specialist marcă/produs - Departament Afaceri PSTN (SMP-A)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Este responsabil de maximizarea veniturilor şi profitului obţinute din portofoliul de produse.
• Dezvoltă şi monitorizează idei de produse, le transpune în propuneri de valoare pentru clienţi şi efectuează studii de fezabilitate
• Este responsabil de furnizarea informaţii valide pentru elaborarea deciziilor în termeni de aplicabilitate tehnică, de costuri şi de piaţă.
• Dezvoltă “Roadmap-ul” de produse astfel încât sa fie aliniat cu direcţiile strategice ale companiei.
• Lucrează împreună cu entităţile tehnice, IT şi financiare pentru a transpune cerinţele comerciale în descrieri şi specificaţii detaliate de produs.
• Transmite managerului său propuneri de strategii de comunicare, dezvoltă planul de comunicare de marketing, rezumatul comunicării de produs şi le prezintă Direcţiei de Marketing.
• Asigură managementul produselor/serviciilor pe întreaga durată a ciclului de viaţă astfel încât să fie maximizate veniturile şi profitabilitatea, şi totodată loialitatea clienţilor.
• Informează periodic PDB-ul despre starea şi pregătirea lansării noilor produse.
• Monitorizează acţiunile concurenţei şi efectuează analize SWOT, în vederea identificării oportunităţilor de piaţă şi a propunerilor de produse care să fie competitive şi aliniate la evoluţia pieţei.
• Cere periodic feedback de la canalele de vânzari în scopul de a maximiza impactul şi a asigura disponibilitatea produselor pe piaţă.
• Dezvoltă şi susţine instruiri şi prezentări de produs pentru educarea canalelor de vânzări despre opţiunile şi beneficiile produselor precum şi diferenţierea faţă de competiţie.
• Asigură suport reprezentanţilor de vânzări în a răspunde solicitărilor primite de la clienţi şi livrează informaţii legate de produs clienţilor existenţi astfel încât vânzarea să fie incheiată cu succes.


CERINTE

• Studii superioare finalizate în Marketing / Comerţ / Telecomunicatii.
• Experienţă relevantă de minim 5 ani în managementul produsului sau marketing (se consieră un avantaj experienţa în ITC).
• Cunoştinţe avansate de limba engleză (minim nivelul de afaceri).
• Proactiv.
• Spirit de echipă.
• Cunoştinţe financiare (analiza generală a profitabilitaţii investiţiilor şi a studiilor de fezabilitate).
• Foarte bune aptitudini de operare pe calculator (Word, Excel, PowerPoint, Visio, Project).
• Cunoştinţe relevante în analizarea indicatorilor de calitate şi de performanţă.
• Gândire analitică.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...