Job expirat
- Obtine si inregistreaza detalii de la clientii care solicita suport, in conformitate cu procedurile organizatiei;
- Ofera consultanta interna pentru orice problema legata de suport pentru server, securitate si drepturi de acces;
- Administreaza bazele de date utilizate de aplicatiile firmei;
- Rezolva majoritatea problemelor legate de utilizarea sistemului, semnalate de utilizator;
- Pentru problemele mai complexe obtine detalii suficiente pentru a putea identifica specialistul potrivit pentru rezolvarea problemei;
- Rezolva orice sarcina de ordin general legata de help-desk, la indicatiile superiorului.
Educatie:
- Studii superioare tehnice de specialitate
Cunostinte:
- Bune cunostinte de Microsoft Windows
- Bune cunostinte de Java, SQL, Oracle
- Bune cunostinte de Microsoft Office
- Cunostinte de Comunicatii, LAN, hardware
Experienta:
- Minim 1 an experienta in baze de date
- Minim 3 ani experienta in help desk
Abilitati:
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
- Orientat catre client, dinamic;
- Disponibil pentru training-uri in afara tarii
- Capabil sa lucreze bine in echipa.
Limbi straine:
- Buna cunoastere a limbii engleze
se discuta la interviu
jobul este disponibil in Bucuresti
Audatex – denumirea internationala a expertizei in date auto
Audatex furnizeazapentru sectorul asiguratorilor si reparatorilor auto servicii care permit solutionarea eficienta a daunelor.