Specialist Instruire/ Dezvoltare-Departament Informare si Training Canale de Vanzari (SID-IT)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Implementează strategia de instruire şi dezvoltare a forţei de vânzare directă şi indirectă aparţinând tuturor canalelor de vânzare (magazine proprii, puncte de vânzare ale dealerilor, agenţii D2D) cu scopul de a asigura transmiterea la timp a informaţiilor necesare desfăşurării activităţii de vânzare şi de a asigura forţei de vânzare acele abilităţi necesare desfăşurării optime a acestui proces.
• In funcţie de evoluţia vânzărilor, a fluctuaţiei de personal aferent forţei de vânzare, de dezvoltarea de noi servicii şi produse, adaptează şi identifică noile nevoi de instruire şi dezvoltare a forţei de vânzăre.
• Stabileşte şi coordonează orarul de instruire, astfel încât să asigure o derulare în timp util şi la calitate maximă a acestuia.
• Crează materialele de training specifice fiecărui canal de vânzare în parte, într-o manieră eficientă, care să poate fi asimilate de forţa de vânzare şi duplicate în funcţie de necesităţile de afaceri, fără generarea de costuri suplimentare.
• Susţine training în vederea îmbunătăţirii cunoştintelor, aptitudinilor şi potenţialului agenţilor de vânzări:
- Invăţarea produselor şi ofertelor;
- Motivarea forţei de vânzare;
- Ponturi vânzări.
• Periodic efectuează discuţii consultative (sesiuni de întrebări, şedinţe) cu managerii de vânzări, pentru a înţelege nevoile reale de training, cum pot fi dezvoltate practicile existente, ce anume poate fi automatizat astfel încât instruirea să fie cât mai rapidă şi să susţină nevoile forţei de vânzare.
• Face follow-up şi oferă feedback periodic sau la solicitarea participanţilor la sesiunile de training, cu scopul de a spori abilităţile de vânzare.
• Concepe formulare de chestionar pentru a fi completate de către participanţii la traininguri, în scopul de a centraliza opiniile acestora despre produse, oferte, campanii, proiecte, feedback clienţi. Analizează rezultatele chestionarelor şi le transmite entităţilor implicate, pentru îmbunătăţirea proceselor.
• Pentru susţinerea sesiunilor de instruire, se deplasează în ţară, la sediile Romtelecom sau ale Dealerilor, ori de câte ori este nevoie, în vederea asigurării unui flux optim de transmitere a informaţiilor necesare forţei de vânzare.


CERINTE

• Studii superioare şi cursuri specifice domeniului de instruire/training.
• Minimum 2 ani experienţă în domeniu.
• Educaţie şi instruire - cunoaşterea principiilor şi metodelor de concepere a programelor de instruire, de instruire propriu-zisă în grupuri şi individual, precum şi măsurarea efectelor procesului de instruire.
• Psihologie - cunoaşterea performanţei şi a comportamentului uman; diferenţiere individuală privind aptitudinile, personalitatea şi preocupările; studiu şi motivaţie.
• Ascultare activă – acordarea atenţiei totale opiniilor exprimate de alte persoane şi înţelegerea deplină a acestora, solicitarea de lămuriri atunci când este cazul fără întreruperi inoportune.
• Strategii de învăţare – selectarea şi folosirea metodelor şi procedurilor de instruire adecvate fiecărei situaţii în parte, atunci când învaţă sau predă noţiuni noi.
• Experienţă în coaching.
• Cooperare – atitudine sociabilă cu colegii de muncă, cooperantă.
• Seriozitate – responsabil, de încredere şi care îşi îndeplineşte obligaţiile.
• Cunoştinţe avansate de Microsoft Office (Excel, Microsoft Power Point, Word, etc).
• Cunoştinţe avansate de limba engleză.
• Carnet conducere cat. B.
Postul este pe perioadă determinată.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...