Job expirat
- Se asigura ca procesele sistemului de management al calitatii sunt stabilite, implementate si mentinute;
- Participa la auditurile interne;
- Analizeaza rapoartele departamentului Relatii cu clientii si identifica neconformitati in sistemul de management al calitatii;
- Participa la revizuirea documentatiei sistemului de management al calitatii.
- Studii superioare
- Experienta in sisteme de management al calitatii - avantaj
- Cunostinte PC (word, excel,power point)
- Cunostinte de limba engleza si franceza
- Comunicativitate, elocinta, toleranta, tenacitate
- Lucrul intr-un mediu tanar si placut si intr-o echipa profesionista
- Salariul motivant
Auto Cobalcescu va ofera certitudinea unei supravegheri atente a comportamentului masinii dumneavoastra in perioada de garantie cat si in post-garantie, printr-o performanta activitate de service, care cuprinde intreaga gama de servicii de intretinere si reparare a autoturismelor Renault si Dacia (in calitate de concesionar), precum si pentru alte marci de automobile.