Specialist Implementare Produse BIS

Business Information Systems (BIS) SRL

29-02-2008 | EXPIRA LA 30-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Executa servicii de intretinere si/sau analiza de performanta pentru produsele proprii BIS/produse ale unor terti, compania avand preponderent clienti in domeniul financiar-bancar;
• Asigura asistenta de la distanta, pentru produsele BIS, prin intermediul serviciului Help Desk, (suport nivel 2);
• Executa servicii de implementare a produselor BIS;
• Obtine certificari necesare desfasurarii activitatii sale, in conformitate cu strategia stabilita in cadrul BIS.


CERINTE

• Studii superioare de specialitate;
• Cunostinte bune de retelistica;
• Cunostiinte de administrare/operare UNIX (AIX) si/sau Windows;
• Capacitate de comunicare si de lucru in echipa;
• Dorinta de dezvoltare personala si profesionala;
• Disponibilitate pentru lucru si dupa ora 18:00, in anumite zile/perioade sau in weekend;
• Disponibilitate pentru obtinere certificari si pentru deplasari in tara si strainatate;
• Limba engleza-nivel avansat.

Constituie avantaj:
• Cunostiinte de IBM WebSphere MQ, Oracle;
• Cunostiinte de UNIX shell scripting, SQL, Java,C++.


BENEFICII OFERITE

• Pachet salarial competitiv;
• Dezvoltare profesionala (cursuri, seminarii si certificari SWIFT, Microsoft, IBM, Oracle), cunoasterea si invatarea de tehnologii, sisteme moderne si performante;
• Lucrul in proiecte importante din domeniul financiar/bancar in tara si strainatate;
• Un mediu placut, alaturi de o echipa dinamica si performanta;
• Lucrul cu statii si servere IBM (xSeries, iSeries, pSeries, eSeries).


DESCRIEREA FIRMEI

BIS este o companie romaneasca producatoare de software care s-a specializat pe dezvoltarea de sisteme de plati pentru domeniul bancar, bazat pe standarde internationale.
BIS a dezvoltat solutii de plati intra/inter/extra bancare de nisa (qPayIntegrator), solutii de business continuity (Esfera, FMA) – pentru mai multe detalii vizitati website-ul. www.bisnet.ro