SPECIALIST DIVIZIE – DIVIZIA ELECTRICE

ROMSTAL

09-08-2007 | EXPIRA LA 08-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- propune solutii de adaptare a politicilor de marketing legate de produs, pret, distributie si promovare a produselor din portofoliul Romstal ( Directia Electrice)
- cerceteaza si analizeaza rapoarte, date si situatii privind pozitionarea pe piata a produselor din cadrul diviziei


CERINTE

- absolvent(a) al unei institutii de invatamant superior (specializarea Marketing reprezinta un avantaj);
- minim 2 ani experienta in domeniul marketing, incluzand minim 1 an experienta pe piata de ceramice-sanitare;
- cunostinte de cercetari de marketing;
- cunostinte solide legate de produsele comercializate, de piata acestora si modalitati de promovare;
- capacitatea de a performa intr-un mediu puternic concurential;
- capacitate de analiza, sinteza si adoptare a deciziilor cu promptitudine;
- cunoasterea limbii engleze.


DESCRIEREA FIRMEI

Romstal este o companie multinationala specializata in comercializarea instalatiilor pentru constructii. Lider de piata in domeniu, ofera clientilor cea mai variata gama de instalatii hidro-termo-sanitare si servicii la standarde de calitate.
Cu o cifra de afaceri de peste 100 milioane de euro si o vechime de 11 ani pe piata, Romstal are in prezent peste 900 angajati, avand ca misiune de companie cresterea standardului de viata al clientilor sai.