Specialist de proiect-Departament Bugetare & Raportare (SP-B&R)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Centralizează, monitorizează şi raportează către managementul de proiect, principalii indicatori Operaţionali şi Financiari din cadrul proiectelor alocate, atâ pentru Segmentul Comercial Business cât şi pentru Segmentul Comercial Rezidenţial.
• Realizează analize detaliate ale activităţii Direcţiei Executive Comercial la nivel săptămânal, lunar, trimestrial şi anual.
• Participă la menţtinerea unei surse unificate de date pentru Direcţia Executivă Comercial, integrând rezultatele proiectelor alocate şi corelându-le cu Divizia IT precum şi cu celelalte entităţi din cadrul Romtelecom.
• Oferă suport pentru diferite proiecte din cadrul Direcţiei Executive Comercial în vederea alinierii rezultatelor şi păstrării consistenţei datelor.
• Participă la integrarea rezultatelor proiectelor alocate şi sincronizarea acestora cu celelalte proiecte aflate în desfăşurare în cadrul Diviziei Control.
• Organizează proiectele din portofoliul predefinit, stabilind procesele şi modalităţile corespunzătoare pentru a asigura o abordare eficientă şi în concordanţă cu cerinţele specificate.
• Dezvoltă şi implementează instrumentele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului precum şi pentru raportarea evoluţiei şi gradului de finalizare a fiecărui proiect pentru a adresa rapid orice potenţiale probleme şi riscuri care pot apărea.
• Identifică şi investighează problemele legate de proiectul alocat. Se asigură că proiectul are resursele adecvate pentru a livra la timp rezultatele solicitate şi în conformitate cu specificaţiile.
• Interacţionează şi colaborează cu consultanţii şi utilizatorii finali în timpul diferitelor faze ale proiectului pentru a oferi analize şi previzionări cât mai relevante precum şi pentru a eficientiza modalitate de lucru.


CERINTE

• Studiile superioare reprezintă un avantaj.
• Experienţă de 1 - 3 ani într-o poziţie similară în cadrul unei companii mijlocii sau mari.
• Cunoştinţe aprofundate în utilizarea suitei MS Office (Excel, Powerpoint, Access).
• Abilităţi în analiza datelor de natură financiară şi comercială.
• Abilitatea de a transpune date în analize şi recomandări concrete de business.
• Abilităţi de lucru în echipă.
• Gândire analitică.
• Abilităţi concrete de prezentare a materialelor şi de comunicare.
• Orientare spre detaliu şi organizare.
• Eficienţă în condiţii de stres.
• Creativitate.
• Nivel avansat limba engleză (scris / vorbit).
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...