Specialist de Proiect

ROMTELECOM

14-04-2014 | EXPIRA LA 14-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Dezvoltă şi monitorizează campanii de outbound (cross-sell, up-sell, best fit, retentive proactive, survey) prin intermediul Call centerelor apartinand tertilor, in vederea reducerii ratei de deconectare si a cresterii veniturilor

Responsabilitatile principale:

 Lansează, organizează şi monitorizează campanii de outbound si/sau procesul de retentie proactiva/ reactiva pe baza de clienţi existentă (fix si mobil);
 Identifică segmentul de clienţi tinta în campanii in scopul targetarii acestora in vederea cresterii veniturilor si/ sau a scaderii ratei de deconectare
 Identifică resurse interne şi externe pentru efectuarea campaniilor de outbound astfel incat acestea sa fie implementate in timpi reali si la eficenta asteptata;
 Monitorizează şi evaluează campaniile de outbound avand in vedere perfectionarea viitoarelor campanii (analize de churn& ARPU la 3/ 6 luni de la terminarea campaniilor)
 Analiza si verificare a rapoartelor primite de la call centerul extern pentru fiecare campanie desfasurata cu scopul unei monitorizari atente in vederea unei bune desfasurari a campaniilor de outbound
 Crează şi personalizează rapoarte/ prezentări specifice pe canal/ segment;
 Analizează rezultatele campaniilor si sintetizeaza informatia referitoare la impactul campaniilor de outbound asupra deconectărilor şi asupra valorii facturii in prezentări catre top management;
 Evaluează eficienţa/ rata de succes a fiecărei campanii de outbound si propune noi campanii avand in vedere analiza cost-beneficiu;
 Analizează feed-back-ul din canalele de vanzari referitoare la rezultatele campaniilor, motivele de deconectare si pe baza feedback-ului propune solutii de imbunatatire a rezultatelor
 Execută analize recurente;
 Analizează solicitările de analize de date şi întocmeşte CR-uri şi BR-uri în vederea obţinerii pachetelor de date de la IT;
 Creează şi administrează seturile de date pentru campanile de outbound, evaluează rezultatele campaniilor şi analizează rezultatele, gestioneaza erori si identifica solutii pentru rezolvarea lor;
 Dezvoltă rapoarte pe baza pachetelor de date solicitate către IT sau a query-urilor executate pe mediile de date puse la dispoziţie, actualizează statisticile & rapoartele curente, sintetizeaza informatia in analize centralizate, grafice, prezentări;
 Monitorizeaza procesul de retentie reactiva, realizeaza cerinte pentru modificarea modulului de retentie, da feedback colegilor de la managementul produsului pe ofertele de retentie
 Creeaza solicitări pentru dezvoltări de noi funcţionalităţi în aplicaţiile IT şi dezvoltă cerinţe pentru noile aplicaţii;
 Analizează procesele din interiorul diviziei şi cele în relaţie cu alte structuri şi propune optimizarea acestora;
 Concepe şi actualizează documentaţia cu privire la BR-uri şi oferă suport către echipele de dezvoltare IT.


CERINTE

Studii:
• Studii universitare, finalizate cu diplomă de licenţă în unul din domeniile Marketing/ Business/ Economie.

Experienţa în muncă:
• Experienţă relevantă în telesales, activităţi de analiză şi raportare;
• Experienţă minim 2 ani într-un post similar (experienţă în activitatea de call-center e un plus);
• Experienţă în crearea, implementarea şi administrarea eficientă a sistemelor de raportare.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunoştinţe de MS Office (Word, Excel , Access, PowerPoint, Outlook);
• Abilităţi de comunicare şi prezentare;
• Orientare spre detalii, bine organizat şi eficient în condiţii de stres;
• Capacitate de a transpune datele în analize complexe şi în recomandări aplicabile;
• Capacitatea de a livra rezultate în termen;
• Abilităţi analitice, înţelegerea situaţiilor şi a problematicii, capacitate de urmărire şi identificare a problemelor. Capacitate de identificare şi generalizare a situaţiilor similare;
• Ierarhizarea priorităţilor;
• Managementul mai multor task-uri simultan;
• Abilitate de lucru atât individual cât şi în echipă;
• Orientare spre rezultate;
• Aptitudini organizatorice;
• Engleză – nivel foarte bun.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...