Specialist de credit şi încasare factură-Compartiment Monitorizare Credit (SCI-MC)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Monitorizează cazurile zilnice (depăşiri ale limitelor de credit), asigurând rezolvarea fiecărui caz conform cu procedurile în vigoare.
• Contactează (telefonic, e–mail, fax, etc.) clienţii (rezidenţiali şi business) care prezintă depăşiri ale limitelor de credit, îi informează în legătură cu politicile de limită de credit, solicită plăţi în avans sau garanţii şi negociază condiţiile plăţilor.
• Răspunde apelurilor de la clienţi (rezidenţiali şi business) şi le furnizează acestora informaţii despre activităţile de control a expunerii vis-a-vis limită de credit (ex: date despre limitele de credit, condiţii contractuale referitoare la credite). Când este necesar, rezolvă problemele ridicate de clienţi (referitoare la controlul creditelor).
• De câte ori este necesar, oferă informaţii clienţilor contactaţi cu privire la facturare (ex: data emiterii facturii, scadenţa, metode de plată).
• Aplică/elimină diverse măsuri administrative pentru gestionarea limitelor de credite alocate clienţilor (ex: restricţionează apelurile de ieşire pentru o anumită destinaţie sau pentru toate destinaţiile, anulează restricţia aplicată).
• Investighează toate cazurile de trafic depăşit primite de la Departamentul Prevenirea Fraudelor.
• Înregistrarea corectă şi la timp a datelor/rezoluţiilor aferente cazurilor tratate (conform procedurilor stabilite).
• Procesează reclamaţiile scrise şi verbale (aferente controlului expunerii vis-a-vis limita de credit) într-o manieră politicoasă şi profesională pentru a rezolva orice problemă în aria sa de competenţă.
• Participă activ la proiecte din domeniul controlului expunerii vis-a-vis limita de credit.
• Contribuie la instruirea noilor colegi, informandu-i despre procedurile serviciile/produsele existente.
• Se comportă ca un angajat cu experienţă, reprezentând un exemplu de performanţă profesională şi atitudine pozitivă pentru colegii sai.
• Transmite conducerii, la momentul oportun, problemele aferente controlului expunerii vis-a-vis limite de credit; asigură feedback proactiv echipei de conducere pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor furnizate.


CERINTE

• Studii medii; studiile superioare reprezintă un avantaj.
• Cel puţin un an în domeniul monitorizare expunere/colectare debite/servicii clienţi.
• Experienţă în industria telecomunicaţiilor reprezintă un avantaj.
• Abilităţi foarte bune de comunicare şi interpersonale.
• Microsoft Office (MS Word, MS Excel).
• Cunoştinţe primare de limba engleză.
• Orientat către client.
• Spirit de echipă.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...