SPECIALIST CONTRACTARI SI ACHIZITII – companie multinationala

ABC Human Capital

12-06-2008 | EXPIRA LA 18-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Societate comerciala cu pozitie majora pe piata gazelor din Romania, clientul nostru inregistreaza peste 30 de ani de experienta in domeniul distributiei si comercializarii gazelor naturale.
Cu o structura a actionariatului mixta, romano-franceza, societatea are sanse considerabile sa accelereze procesul de dezvoltare si modernizare, astfel incat sa devina in scurt timp o societate competitiva de nivel european.

RESPONSABILITATI

• Negocierea unor conditii favorabile pentru serviciile si produsele specifice pietei gazelor naturale solicitate de catre client
• Optimizeaza portofoliul de furnizori de servicii si produse specifice pietei gazelor naturale
• Urmareste derularea in bune conditii a contractelor in vigoare
• Intocmeste si actualizeaza baza de date cu furnizorii de pe piata
• Asigura cunoasterea pietei, a competitorilor si a directiilor de actiune
• Prospecteaza piata in cautarea oportunitatilor de afaceri ce duc la reducerea costurilor cu achizitiile, in conditiile neafectarii continuitatii livrarilor si a calitatii acestora
• Asigura, prin contractele din portofoliu, sursele necesare, injectia in depozite in sezonul cald, extractia din depozite in sezonul rece, transportul si distributia gazelor naturale continuu si in conditii de siguranta si calitate catre client
• Intocmeste periodic rapoarte de analiza privind activitatea de achizitie pe piata gazelor naturale si propune actiuni preventive si/sau corective in acord cu obiectivele
• Raspunde de definirea si respectarea politicii de achizitii gaze si de promovarea activitatilor asociate acesteia
• Raspunde de negocierea unor clauza contractuale avantajoase si de buna derulare a contractelor din portofoliu.


CERINTE

• Studii superioare finalizate – profil economic
• Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie similara
• Experienta solida in negocieri de clauze contractuale
• Cunoasterea pietei gazelor naturale constituie un avantaj
• Cunostinte solide de limba engleza (vorbit si scris)
• Abilitati foarte bune de comunicare
• Orientare spre client
• Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de previziune si planificare
• Simtul raspunderii
• Initiativa si implicare
• Excelente abilitati de negociere si mediere.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.