Specialist calitate si mentenanta

Exegens Management Consultants

30-11-2009 | EXPIRA LA 06-12-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Efectuarea controlului calitatii productiei. Asigurarea compatibilitatii produselor cu standardele / procedurile companiei, clientilor, furnizorilor.
- Verificarea respectarii pasilor de productie.
- Verificarea intrarilor, inregistrarea discrepantelor.
- Comunicarea cu furnizorii interni pentru a asigura eliminarea defectelor de calitate.
- Transmiterea de documente si informatii catre persoanele avizate; efectuarea raportului de conformitate.
- Implementarea actiunilor corective in domeniul calitatii.
- Dezvoltarea continua a sistemului de management al calitatii.
- Asigurarea bunei functionari a tuturor instalatiilor din cadrul departamentului in scopul crearii conditiilor optime necesare realizarii programului de fabricatie.
- Executarea de lucrari de mentenanta autonoma, preventiva, curativa, accidentala.
- Constatarea, identificarea si remedierea defectiunilor instalatiilor si echipamentelor.


CERINTE

- Studii universitare si postuniversitare in domeniul tehnic.
- Experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara, de preferat in mediul industrial, in asamblare si montaj de constructii metalice.
- Experienta in citirea unui desen tehnic in 3D.
- Cunoasterea tehnicilor 5S, Kaizen, TPM, SMED, VSM, Balanced Scorecard reprezinta un avantaj important.
- Buna cunoastere a limbii engleze.
- Cunostinte avansate PC.
- Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele.
- Abilitatea de a gestiona sarcini multiple in acelasi timp.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv,
- Oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie lider de piata in domeniu,
- Mediu de lucru dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

Exegens Manangement Consultants este o companie de consultanta, training, workshop-uri si conferinte in productivitate si controlling. Compania noastra ofera servicii specifice pentru imbunatatirea productivitatii prin reduceri sistematice de costuri, prin imbunatatirea nivelului de calitate perceputa de clienti si prin scurtarea timpului de reactie la semnalele pietei, urmarindu-se captarea noilor valori/nevoi ale consumatorilor.