SPECIALIST BRANDING

ROMSTAL

12-04-2007 | EXPIRA LA 12-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- stabileste politica de brandare a produselor, prin crearea regulilor pe care trebuie sa le indeplineasca un produs pentru a purta brandul Romstal (pozitionarea produsului, costul, calitatea, ambalajul etc);

- urmareste modul de pozitionare si diferentiere atat in piata cat si in cadrul ofertei Romstal a produselor purtand marca Romstal;

- verifica gradul de respectare a regulilor de brand ID si a axelor de comunicare pentru toate reclamele, advertorialele, publireportajele sau alte vehicule media care se refera la produse purtand marca Romstal;

- stabileste si dezvolta portofoliul de branduri Romstal; raspunde de alegerea numelor pentru noile branduri, se asigura ca acestea pot fi utilizate la nivel international (sunt libere si au semnificatii corespunzatoare in diferite culturi) si raspunde de inregistrarea acestora;


CERINTE

- absolvent(a) al unei institutii de invatamant superior, in domeniul marketing;
- minim 2 ani experienta in domeniul marketing si minim 1 an de experienta in coordonarea de proiecte de corporate si brand ID, nameing si portofoliu de marci;
- are capacitate de analiza si sinteza;
- are abilitati inovative si creative.


DESCRIEREA FIRMEI

Romstal este o companie multinationala specializata in comercializarea instalatiilor pentru constructii. Lider de piata in domeniu, ofera clientilor cea mai variata gama de instalatii hidro-termo-sanitare si servicii la standarde de calitate.Cu o cifra de afaceri de peste 100 milioane de euro si o vechime de 12 ani pe piata, Romstal are in prezent peste 1000 angajati, avand ca misiune de companie cresterea standardului de viata al clientilor sai.