Specialist Administratie Publica

IMPACT SA

23-07-2006 | EXPIRA LA 29-07-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Urmareste obtinerea avizelor si autorizatiilor aferente proiectelor si ofera consultanta cu privire la modul de indeplinire de catre autoritatile publice a obligatiilor ce le revin;
- Urmareste ca toate avizele si autorizatiile necesare conform legii sa fie obtinute;
- Realizaeza corespondenta necesara cu autoritatile publice (notificari, adrese) referitor la avize si autorizatii de construire;
- Gestioneza o baza de date cu toate cererile si notificarile adresate autoritatilor publice, urmarind ca in termenele convnite de lege sa exercite caile legale de conservare a drepturilor companiei;
- Analizeaza solicitarile administratiei publice referitoare la avize si autorizatii din punct de vedere al legislatiei si temeiniciei si propune caile legale de urmat;
- Reprezinta societatea in baza mandatului aprobat in relatia cu Primarii, Consilii Locale, Judetene, Prefecturi, emitenti de avize si autorizatii, furnizori de utilitati.


CERINTE

Studii superioare (Administratie Publica / Constructii / Drept);
Experienta 2 ani pe un post similar;
Abilitati excelente de comunicare, persuasiune;
Persoana organizata, ordonata;
Operare PC (MS Office);
Permis de conducere categoria B.


BENEFICII OFERITE

Se ofera pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

IMPACT SA este o societatea comerciala pe actiuni, cu capital integral privat ce are drept obiect de activitate constructia de locuinte.
Principalele categorii de servicii oferite sunt dezvoltarea si contractarea de locuinte (vile Deluxe, vile Prestige, vile Freedom, vile Junior) in propriile ansambluri rezidentiale.