SPECIALIST ACHIZITII-DIVIZIA CONGELATE

ALFREDO TRADING COMPANY

21-09-2007 | EXPIRA LA 21-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Negociaza si incheie contracte de cumparare cu furnizorii externi.
-Identifica noi potentiali furnizori de produse, realizeaza si actualizeaza baza de date cu acestia
-Negociaza si incheie contracte de transport pentru marfurile cumparate.
-Organizeaza, impreuna cu departamentul financiar programul de plati externe si catre bugetul de stat (taxe vamale, TVA, taxe sanitare), stabileste ordinea de prioritate a platilor si urmareste procesul de achitare a acestora.
-Transmite furnizorilor informatiile necesare intocmirii documentelor de import care insotesc marfurile pana la frontiera si verifica corectitudinea emiterii acestora.
-Asigura fluxul de documente si informatii catre operatorii portuari si/sau agentii acestora.
-Verifica si raspunde de sosirea la timp a documentelor de intrare a marfii (DVI, documente fitosanitare, Carnete TIR, facturi de transport, facturi de marfa) pentru produsele cumparate.
-Transmite in timp util (in ziua in care s-au efectuat formalitatile vamale) date referitoare la sosirile de marfa catre Departamentul vanzari si/sau operatorii de facturare de la depozitul central al firmei.
-Verifica rapoartele de calitate primite de la depozite si actioneaza in consecinta pentru recuperarea posibilelor pierderi datorate calitatii necorespunzatoare a marfurilor achizitionate.
-Comunica saptamanal sau de cate ori este cazul colegilor de departament, departamentului vanzari, administratorilor, informatii din piata cu care lucreaza, referitoare la preturi practicate, marfuri noi, volume noi de marfa etc.
-Analizeaza impreuna cu departamentul de vanzari oportunitatea introducerii de noi produse in sortiment sau renuntarea la unele dintre ele.


CERINTE

- cunostinte solide privind activitatile de import-export;
- experienta min. 3 ani intr-o pozitie similara
- Studii superioare
- Cunostinte operare PC - Ms Office
- Limba engleza nivel avansat
- Limba italiana sau spaniola nivel avansat
- Disponibil pentru deplasari in tara si strainatate;


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv
- training permanent
- posibilitati de dezvoltare profesionala
- transposrt asigurat


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in 1992, Alfredo Trading Company este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata romaneasca de import si distributie pentru alimente proaspete si congelate.
Compania are peste 200 de angajati, locati fie la sediul central din Bucuresti sau in cele patru filiale locale ori in cadrul fabricii de procesare si ambalare a produselor congelate din Agigea, cea mai noua investitie Alfredo. Portofoliul de produse cuprinde peste 400 de articole ce sunt distribuite la nivel national.
Succesul nostru in ultimii 15 ani, demonstrat si de dezvoltarea accentuata a companiei, s-a datorat valorilor echipei pe care le-am sustinut necontenit:
- profesionalism
- flexibilitate
- dinamism
- creativitate
- spirit de echipa
Fii alaturi de Alfredo pentru a ne atinge obiectivele impreuna!
Pentru mai multe detalii, va invitam sa accesati site-ul companiei noastre: www.alfredo.ro.