Specialist Achizitii Central CAPEX si POSM

ISG Romania

18-05-2006 | EXPIRA LA 24-05-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Organizeaza si coordoneaza aprovizionarea centralizata cu materiale CAPEX si POSM, urmarind realizarea raportului optim necesar/ stocuri/ preturi, la standardele de calitate BURO;
- Dimensioneaza si transmite necesarul de materiale aprobat catre Lead Buyeri;
- Identifica furnizorii potentiali, asigura obtinerea ofertelor si pregateste negocierea;
- Asigura intocmirea contractelor pe baza rezultatelor negocierii;
- Asigura inregistrarea contractelor si urmareste derularea acestora;
- Transmite comenzile catre furnizori si urmareste inrarea materialelor;
- Pregateste si implementeaza schimbarile de design conform planurilor de marketing;
- Respecta si participa la elaborarea procedurilor de aprovizionare.


CERINTE

- Studii superioare tehnice sau economice;
- Experienta in activitati de aprovizionare minim 4 ani, din care 2 ani in activitati de coordonare;
- Limba engleza - nivel avansat;
- Foarte bune cunostinte operare calculator;
- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
- Integritate, corectitudine, persuasiune;
- Capacitate de a lucra sub presiunea termenelor limita.


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru international;
- Salariu motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

Firma mixta romano-austriaca ISG Romania este prezenta pe piata romaneasca din 1999. Incepandu-si activitatea in Ungaria si in Republica Ceha, in prezent ISG furnizeaza servicii specializate in domeniul resurselor umane in tarile Europei Centrale si de Est. ISG are astazi parteneri in Croatia, Cehia, Germania (Stuttgart, Frankfurt), Romania, Serbia, Slovacia, Slovenia. In Austria, ISG acopera intreg teritoriul prin reprezentantele sale din : Vienna, Villach, Graz, Tyrol, Salzbourg, St. Poelten si Wiener Neustadt.